اقتصادی >>  اقتصادی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴  ، 
کد خبر : ۳۴۷۲۹۷

جزئیات جدید اجرای طرح کالابرگ الکترونیک توسط دولت

علیرضا عسگریان معاون رفاهی و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ارتباط با آخرین وضعیت اجرای طرح کالابرگ الکترونیک اظهار کرد: دو سال است که اجرای این طرح آغاز شده است و طرح اشاره‌شده در سه مرحله به‌صورت آزمایشی انجام شده و پایلوت سوم آن تقریباً کشوری بوده است البته اگر قرار است به‌صورت سراسری و قطعی اجرا شود باید زیرساخت‌های مورد نظر فراهم شود.

جزئیات جدید اجرای طرح کالابرگ الکترونیک توسط دولت/کمک نقدی به 3 دهک اول

وی با بیان اینکه وزارت رفاه بالغ بر 90 درصد آمادگی اجرای طرح کالابرگ را به‌صورت سراسری دارد، گفت: در زمان حاضر توانسته‌ایم حداقل در 48 هزار نقطه در کشور با فروشگاه‌ها و از جمله فروشگاه‌های زنجیره‌ای به توافق برسیم.

معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت بنا دارد که این طرح را به‌صورت جدی اجرا کند که به گروه‌های مختلف مخصوصاً گروه‌های محروم و دهک‌های پایین کمک بکند البته وزارت رفاه نقطه‌یابی‌هایی را انجام داده است و امیدواریم طی چند روز آینده میزان آمادگی‌مان به 95 الی 99 درصد برسد و اگر دولت اعلام بکند ما حاضریم زیر اجرای طرح برویم.

عسگریان همچنین گفت: پیش‌بینی می‌کنیم امسال قبل از اتمام فصلی که در آن قرار داریم مرحله جدید کالابرگ الکترونیکی را اجرا کنیم و در این مرحله به‌احتمال زیاد غیر از یارانه مبالغی هم برای کمک به سه دهک اول پرداخت شود.

 

منبع: فارس

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات