تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹  ، 
کد خبر : ۳۴۷۵۰۴

حمله ضد صهیونیستی این بار در مرز با مصر/ هلاکت ۳ صهیونیست

منابع رسانه‌ای رژیم صهیونیستی امروز شنبه از وقوع یک حادثه امنیتی غیرعادی در مرز مصر و سرزمین‌ اشغالی خبر داد.

حمله ضد صهیونیستی این بار در مرز با مصر/ هلاکت 3 صهیونیست

منابع خبری رژیم صهیونیستی در گزارش‌های اولیه اعلام کردند که یک گروه مسلح در  گذرگاه «نیتصانا» به روی نظامیان ارتش اسرائیل تیراندازی کردند.

انتقال مجروحان اسرائیلی با بالگرد به بیمارستان

این منابع همچنین از انتقال نظامیان مجروح در حادثه امنیتی به بیمارستان "سوروکا" با استفاده از یک بالگرد ارتش رژیم صهیونیستی خبر دادند. این حادثه درفاصله 40 کیلومتری از گذرگاه رفح در نوار غزه رخ داده است.

برخی منابع عبری مدعی شدند یک جیپ ارتش رژیم صهیونیستی هدف کمین تعدادی افراد مسلح قرار گرفته است. این رسانه ها افزودند تعداد تلفات و زخمی شدگان این حادثه در صفوف نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی همچنان در دست بررسی است.

رادیو رژیم صهیونیستی شرایط به وجود آمده را مبهم توصیف کرد. همزمان سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی بدون اشاره به جزئیات این حادثه افزود علت این درگیری در دست بررسی است.

این در حالی است که شورای سانسور نظامی ارتش رژیم صهیونیستی انتشار جزئیات حادثه امنیتی در مرزهای سرزمین‌های اشغالی با مصر را ممنوع اعلام کرد.

منابع عبری رژیم صهیونیستی گزارش دادند که ارتش اسرائیل در حال تجهیز و  ارسال نیروهای کمکی نظامی به مرز مصر با فلسطین اشغالی است.

فرد مسلح یونیفرم ارتش مصر را بر تن داشت

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که فرد حمله کننده به مرزهای مصر و فلسطین اشغالی کشته شده است.

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» نوشت: مرد مسلحی که یونیفورم امنیتی مصر را بر تن داشت پس از عبور از مرز  به سمت نظامیان اسرائیل تیراندازی کرد و در این حمله کشته شد.

هلاکت 3 صهیونیست در درگیری مرزی با مصر

ارتش رژیم صهیونیستی رسما به هلاکت 3 نظامی خود در درگیری‌های امروز در نوار مرزی بین مصر و فلسطین اشغالی اذعان کرد.

ارتش اسرائیل: با مصر همکاری می‌کنیم

ارتش رژیم اسرائیل اعلام کرده است که با همکاری ارتش مصر حادثه امنیتی امروز در مرز این کشور و فلسطین اشغالی را که به کشته شدن 3 نظامی صهیونیست و یک نظامی مصری منجر شده، پیگیری و بررسی خواهد کرد.

همزمان برخی از منابع گزارش دادند که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی، مواضعی را در منطقه سیناء مصر بمباران کردند.

بر اساس گزارش رسانه‌های عبری، جنگنده‌های رژیم اشغالگر اهدافی را در العریش و الشیخ زوید در کشور مصر بمباران کرده‌اند.

هشدار حماس به رژیم صهیونیستی

محمود الزهار از رهبران جنبش حماس به رژیم صهیونیستی درباره ارتکاب هرگونه حماقت در قبال نوار غزه و تلاش برای وارد کردن مقاومت به آنچه در مرزهای مصر و فلسطین اشغالی جریان دارد، هشدار داد.

تحول مهم جدید امنیتی

از نگاه تحلیلگران سیاسی، رخداد امروز در مرز فلسطین اشغالی و مصر که مقامات نظامی و رسانه‌های رژیم صهیونیستی به زعم خود آن را یک حادثه امنیتی قلمداد کردند، در حقیقت یک تحول جدید و مهم در عرصه مبارزه با رژیم صهیونیستی به شمار می‌رود، چرا که این بار عامل یا  عاملان عملیات ضد صهیونیستی نه از کرانه باختری و قدس اشغالی و نه از نوار  غزه بلکه از کشور مصر بودند.

در عملیات ضد صهیونیستی که رسانه ها و مقامات صهیونیست گفته اند عامل آن پلیس مصر بوده، تاکنون 3 نظامی رژیم اسرائیل به هلاکت رسیده است.

 شکست امنیتی دیگر برای رژیم اسرائیل

شبکه عبری زبان کان اعلام کرد که حادثه امروز در مرز با مصر یک شکست امنیتی بزرگ برای ارتش رژیم صهیونیستی بود.

بر اساس گزارش این شبکه، یک سرباز مصری به راحتی موفق شد خود را به مناطق مرزی رسانده و دو نظامی را در دو مکان مختلف به قتل برساند و در ادامه برای دیگر نیروهای پشتیبانی ارتش رژیم صهیونیستی که خود را به این منطقه رسانده بودند، کمین کرده و یک نفر دیگر را به هلاکت رسانده و چند نظامی را هم زخمی کرده است.

 

منبع: تسنيم

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات