فرهنگی >>  فرهنگی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸  ، 
کد خبر : ۳۴۸۶۱۴

واکنش ۶ مداح و منبری به حضور ۴ میلیون تهرانی در مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر+عکس

روز جمعه ۱۶ تیرماه مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر در تهران برگزار شد. همزمان با این جشن در سطح کشور نیز در ۲۴ مرکز استان و ۷۰ شهرستان هم برگزارکننده جشن کیلومتری غدیر بودند. در تهران براساس برآوردهای اولیه بیش از ۴ میلیون نفر به حدفاصل میدان امام حسین(ع) تا میدان آزادی آمدند. این رقم نشان دهنده افزایش حضور مردم نسبت به مهمانی سال گذشته بود.

این حضور چشمگیر مردم به عشق امیرالمؤمنین(ع) از چشم مداحان و منبری‌های کشور هم دور نماند و آنان در فضای مجازی نسبت به آن واکنش و تجلیل داشتند.


نمایی از شکوه حضور مردم در مهمانی غدیر

عشق‌ به‌علی(ع) ما را با هر‌ ظاهر و‌ سلیقه‌ای کنار هم جمع می‌کند

حسین طاهری مداح سرشناس کشورمان با هشتگ #به_عشق_علی نوشت: «جشن مهمونی۱۰ کیلومتری غدیر امسال باشکوه‌ترین جشن‌ عید‌ غدیر این‌ چند سال‌ بود. خداقوت‌ به مردم‌ عزیز‌ کشور امیرالمؤمنین(ع) و‌ تمامی دست‌ اندر‌کاران و زحمت‌کشان غیور؛ بازهم نشان دادیم‌ عشق‌ به علی(ع) همه ‌ما را با هر‌ ظاهر و‌ سلیقه‌ای در کنار هم جمع می‌کند.»

چه شکوهی فتبارک الله

سید جواد پرئی شاعر آئینی و مداح اهل بیت(ع) هم در تجلیل از این حضور باشکوه مردم نوشت: «چه شکوهی فتبارک الله»

معجزه‌ای بزرگ ناظر به حقانیت امیرالمؤمنین

حجت‌الاسلام سید محمدحسین میرلوحی از سخنرانان مذهبی هم نوشت: «خیلی‌ها در ۲۰۲۳ دنبال معجزه می‌گردند. حماسه پرنشاط حضور مردم ایران بالاخص تهران در عید غدیر معجزه‌ای بزرگ ناظر به حقانیت امیرالمؤمنین و نیز مملکت ایشان است.»

تحلیل‌های مغرضانه و آب دوغ خیاری

ابوذر بیوکافی مداح سرشناس کشورمان هم نوشت: «اینکه می‌گم تحلیل‌هاشون مغرضانه و آب دوغ خیاریه یعنی همین. اگر تو اروپا چنین جشنی بود، می‌گفتن ببینید چقدر برای مردمشون برنامه دارن...چه مردم شاد و با نشاطی هستن، اما جون به جونشون کنی همه چی تو ایران غلطه و ایراد داره. خودباختگی تا کجا؟ پ‌.ن: ضمناً موکب‌ها کاملاً مردمیه

این همه دوگانگی عجیبه واقعاً

امیر عباسی مداح هم نوشت: «این‌هایی که در عکس می‌بینید جماعتی هستند که می‌گویند چرا ایّامی مثل غدیر و محرم در خیابان آشغال می‌ریزید. این همه دوگانگی عجیبه واقعاً!!!

چند پیام از میهمانی ۱۰ کیلومتری

مرتضی متشرعی مداح کشورمان هم نوشت: «چند پیام میهمانی ۱۰ کیلومتری: ۱-مردم میهمان رزق سفره علوی بودند ۲- مردم روی اعتقادات خودشون هستند ۳- نمایش روح همکاری و همدلی مردم و آمادگی برای ظهور ۴- نمایش مانور اربعین در تهران.»

 

منبع: فارس

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات