بین الملل >>  بین الملل >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷  ، 
کد خبر : ۳۵۱۸۷۰

حزب‌الله: حملات تروریستی به مراکز و اصحاب رسانه در غزه مانع افشای جنایات اشغالگران نمی‌شود

حزب‌الله با محکوم کردن جنایات اشغالگران علیه مراکز و اصحاب رسانه در نوار غزه تاکید کرد که هیچ یک از این اقدامات تروریستی مانع از انتقال حقیقت و تصاویر جنایات صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان نمی‌شود.

واحد روابط رسانه‌ای حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای تخریب تعدادی از مراکز رسانه‌ای و مطبوعاتی در نوار غزه از جمله دفاتر شبکه العالم و پرس تی وی توسط اشغالگران صهیونیست و کشتار عامدانه اصحاب رسانه در حین انجام ماموریت حرفه‌ای و انسانی خود در انتقال واقعیت‌های جنایات رژیم اشغالگر در نوار غزه را به شدت محکوم کرد.

حزب‌الله: حملات تروریستی به مراکز و اصحاب رسانه در غزه مانع افشای جنایات اشغالگران نمی‌شود

در بیانیه حزب‌الله آمده است: هیچ یک از این اقدامات تروریستی و وحشیانه صهیونیست‌ها نه مانع از ادامه ماموریت اصحاب رسانه می‌شود و نه آنها را از ادامه انتشار حقایق جنایات و افشای قتل‌عام‌ها و تجاوزات فجیعی که اشغالگران علیه غیرنظامیان بی‌گناه مرتکب می‌شوند، بازمی‌دارد.

واحد روابط رسانه‌ای حزب‌الله تاکید کرد، ما با برادران خود در شبکه‌های العالم و پرس تی وی و همه همکاران محترم و عزیزمان که در سخت‌ترین و بدترین شرایط ایفای نقش می‌کنند صمیمانه ابراز همبستگی و همدردی می‌کنیم. ما همچنین مراتب تسلیت خود را به خاطر شهادت جمعی از خبرنگاران اعلام می‌کنیم و از خداوند متعال خواستار شفای عاجل مجروحان و سلامتی برای همه دست‌اندرکاران وفادار رسانه‌ای هستیم.

منابع فلسطینی روز گذشته از شهادت 9 خبرنگار و عکاس فلسطینی در جریان حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه غزه خبر دادند. در این میان 3 کودک به‌نام‌های "هادی، شام و علی" به‌همراه مادرشان "سلام میما" روزنامه‌نگار و پدرشان در نتیجه حمله هوایی اسرائیل که خانه‌شان را بر سرشان خراب کرد، شهید شدند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات