تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵  ، 
کد خبر : ۳۵۱۸۷۳

افزایش شهدای غزه به ۱۳۴۵ نفر و بیش از ۶ هزار مجروح

وزارت بهداشت فلسطین در غزه از افزایش شهدای حملات رژیم صهیونیستی به ۱۳۴۵ نفر و بیش از ۶ هزار مجروح خبر داد.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه امروز (۲۰ مهر) خبر داد که تعداد شهدای حملات هوایی رژیم اشغالگر قدس به ۱۳۴۵ نفر افزایش یافته است؛ تاکنون ۶۰۴۹ نفر نیز زخمی شده‌اند.

افزایش شهدای غزه به ۱۳۴۵ نفر و بیش از ۶ هزار مجروح

وبگاه عرب ۴۸ در این باره نوشت که طبق آمار سازمان ملل نیز بیش از ۲۵۴۰ واحد مسکونی به طور کامل منهدم شده‌اند و حدود ۳۳۸ هزار نفر نیز مجبور شده‌اند خانه‌هایشان را ترک کنند.

جنگنده‌های رژیم اشغالگر، صبح امروز بار دیگر بندر غزه را بمباران کرد. ارتش رژیم صهیونیستی، امروز اعلام کرد: «صبح پنجشنبه یک "حمله گسترده" دیگر را انجام دادیم و عمدتا تاسیسات حماس در منطقه ساحلی نوار غزه را هدف قرار دادیم».

وزارت بهداشت فلسطین در غزه نیز اعلام کرد: کادر درمان و موسسات بهداشتی ما خسته شده‌اند و در آستانه فروپاشی کامل هستند. به گفته رسانه‌های فلسطینی اجساد در بیمارستان شفاء غزه به دلیل نبود سردخانه بر روی زمین جمع شده است.

همچنین نیروی هوایی رژیم صهیونیستی مدعی به شهادت رساندن یکی از فرماندهان تشکیلات دریایی حماس در غزه در صبح روز پنجشنبه  شد. گفته می‌شود، هواپیماهای نیروی هوایی، «محمد ابوشمله» یکی از اعضای ارشد تشکیلات دریایی حماس در تیپ رفح را به شهادت رسانده‌است.

در مقابل نیز به گزارش وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی، تعداد تلفات اشغالگران در طول نبرد طوفان الاقصی به ۱۳۰۰ نفر رسیده‌ و حدود ۳۳۰۰ نفر دیگر نیز مجروح شده‌اند که حال ۲۸ نظر «بسیار وخیم» و ۳۵۰ نفر نیز «خطرناک» توصیف شده است.

برچسب ها: فلسطین ، غزه ، بصیرت
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات