تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۴  ، 
کد خبر : ۳۶۰۲۸۸

حمله حزب‌الله به تجهیزات جاسوسی اسرائیل/ نبرد شدید مقاومت در نوار غزه و کرانه باختری

حزب الله لبنان امروز چهارشنبه از هدف قرار دادن محل استقرار نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی و تجهیزات جاسوسی این رژیم در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

به نقل از شبکه المیادین، حزب الله در بیانیه‌ای اعلام کرد که در راستای حمایت از ملت فلسطین در نوار غزه و مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها، رزمندگان مقاومت محل استقرار نظامیان اشغالگر را مناطق جنگلی اطراف شهرک صهیونیست نشین «شتولا» در شمال فلسطین اشغالی با راکت هدف قرار دادند.

رزمندگان مقاومت لبنان امروز همچنین تجهیزات جاسوسی جدیدی ارتش رژیم صهیونیستی مرکز نظامی الراهب در شمال فلسطین اشغالی را با سلاح مناسب هدف قرار دادند.

در جبهه نبرد غزه نیز شبکه المیادین از درگیری شدید نیروهای مقاومت با نظامیان صهیونیست در محله «الزیتون» در جنوب شرقی شهر غزه خبرداد و این درگیری ها با پوشش هوایی بالگردهای رژیم صهیونیستی به شدت درجریان است.

«نیروهای شهید القاسم» شاخه نظامی جبهه دمکراتیک برای آزادسازی فلسطین نیز در بیانیه ای اعلام کرد که نیروها و تجهیزات دشمن را در اطراف مدرسه «رابعه العدویه» در جنوب غرب شهر رفح در جنوب نوار غزه را با خمپاره گلوله باران کرده است.

شاخه نظامی جبهه دمکراتیک برای آزادسازی فلسطین همچنین از حمله خمپاره ای به مقر نظامیان صهیونیست در پایگاه نظامی «ابو مطیبق» در شرق نوار غزه خبر داد.

در کرانه باختری رود اردن نیز، گردان های «شهداء الاقصی» شاخه نظامی جنبش فتح امروز چهارشنبه در بیانیه ای اعلام کرد که مبارزان این جنبش امروز با یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به شهر «طوباس» در شمال شرق کرانه باختری مقابله کردند.

براساس این بیانیه، گردان های «شهداء الاقصی» با بمب های ساخت داخل و مهمات مختلف، نظامیان اشغالگر را هدف قرار دادند.

با گذشت بیش از هشت ماه از آغاز تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و تحمیل قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اشغالگر این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از حدود هشت ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

وزارت بهداشت غزه دیروز سه‌شنبه در دویست و سی‌ و پنجمین روز جنگ، از افزایش شمار شهدای تجاوزهای رژیم صهیونیستی به نوار غزه خبر داد و اعلام کرد که شمار شهدای تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه) تا به امروز به ۳۶ هزار و ۹۶ نفر افزایش یافته است.

وزارت بهداشت فلسطین همچنین آخرین آمار مجروحان این جنایات را ۸۱ هزار و ۱۳۶ نفر اعلام کرد.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات