بین الملل >>  بین الملل >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۳  ، 
کد خبر : ۳۶۰۳۳۳

فاکس‌نیوز: رهبر ایران از دانشجویان آمریکا قدردانی کرد

رسانه آمریکایی نامه مهم رهبر انقلاب به دانشجویان حامی فلسطین در این کشور را به صورت کامل منتشر کرد.

وب‌سایت شبکه «فاکس‌نیوز» متن کامل نامه رهبر انقلاب به دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا را با تیتر «رهبر ایران از دانشجویان آمریکا به علت ایستادن در سمت درست تاریخ قدردانی کرد» منتشر کرد.

علاوه بر فاکس‌نیوز، وب‌سایت صهیونیستی «جروزالم‌پست» نیز نامه رهبری به دانشجویان آمریکا را منتشر کرد.

فاکس‌نیوز: رهبر ایران از دانشجویان آمریکا قدردانی کرد

دانشگاه‌های آمریکا از اوایل اردیبهشت به نشانه اعتراض به نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه، شاهد اعتراض‌هایی است که از نگاه ناظران، نمونه آن در دهه ۱۹۶۰ میلادی و اعتراض‌های دانشگاه‌های این کشور به جنگ ویتنام دیده شده‌بود.

این اعتراض‌ها در بیش از ۵۰ دانشگاه آمریکا به نسل‌کشی صهیونیست‌ها تا جایی پیش رفت که دامنه آن برخی دیگر از کشورهای غربی استرالیا (دانشگاه‌های ملبورن و سیدنی)، کانادا (دانشگاه‌های مک‌گیل و کنکوردیا)، فرانسه (مؤسسه مطالعات سیاسی پاریس و دانشگاه سوربن)، ایتالیا (دانشگاه ساپینزا)، انگلیس (دانشگاه‌های لیدز، کالج لندن و دانشگاه وارویک) و غیره کشیده‌شد.

گستردگی این جنبش نشانگر خشم دانشجویان آمریکا و اروپا از وسعت جنایت‌های ضدبشری رژیم صهیونیستی و حامیان آمریکایی - اروپایی این رژیم است. اما برخورد خشونت‌بار آمریکا به عنوان مدعی دموکراسی و حقوق بشر با دانشجویان و استادهای دانشگاه‌ها در صدر توجه رسانه‌های جهان قرار گرفته‌است.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات