صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۰  ، 
کد خبر : ۳۶۰۶۵۵

مخرج مشترک جدید عبدالحمید و ضد انقلاب در انتخابات

امام جمعه مسجد مکی زاهدان در خطبه‌های نماز جمعه خط اعتبارزدایی از انتخابات ریاست جمهوری را در پیش گرفته است.

عبدالحمید اسماعیل‌زهی در خطبه‌های نماز جمعه مسجد مکی زاهدان به موضوع انتخابات ریاست جمهوری پرداخته و در اقدامی قابل تامل تلاش کرده است مردم را نسبت به انتخابات ناامید کند.

او در بین خطبه‌های خود شرایط ایران را نامناسب تصویر کرده و کشور را روبه‌رو با بالاترین بحران خوانده است!

امام جمعه مسجد مکی البته پا را فراتر از سیاه‌نمایی اوضاع ایران هم گذاشته و گفته که «مردم هم امیدشان را متاسفانه از دست داده‌اند و معتقدند از دست کسانی که ثبت‌نام کرده‌اند کاری برنمی‌آید».

این موارد در حالی از سوی امام جمعه مسجد مکی زاهدان مطرح شده که جریان ضد انقلاب نیز همواره در آستانه برگزاری انتخابات‌ مختلف در ایران دو خط را پیگیری کرده‌اند؛ خط اول ارائه تصویری شبیه بن‌بست از شرایط کشور با هدف القای ناامیدی و خط دوم بی‌فایده جلوه دادن انتخابات و حضور مردم.

رهبر انقلاب نیز همواره در تحلیل این دو خط ضد انقلاب بر اصل مشارکت در انتخابات تاکید نموده و هدف دشمنان را کاستن از میزان مشارکت مردم در انتخابات اعلام کرده‌اند.

آیت الله خامنه‌ای در ۱۹ دی‌ماه سال ۱۴۰۲ و در دیدار مردم قم نقشه دشمنان این‌گونه تبیین کردند: دشمنان «برای اینکه مردم را از صحنه خارج کنند، یکی از کارهایشان مأیوس کردن از آینده است. شما ببینید چقدر در این رسانه‌های وابسته‌ی به دشمن مردم را از آینده مأیوس می کنند. یک نکته‌ی منفی را پیدا می‌کنند، این را تعمیم می‌دهند، بزرگ می‌کنند برای اینکه مردم مأیوس بشوند، عمده هم جوانها؛ [میخواهند] جوانها را مأیوس کنند. این را که «حضور در فعّالیّتهای سیاسی چه فایده دارد؟ حضور در انتخابات چه فایده دارد؟» ترویج میکنند، روی این کار می کنند.»

در بین خطبه‌های امروز مسجد مکی زاهدان، عبدالحمید البته به دولت رئیس جمهور شهید هم پرداخته و می‌گوید: دولت سیزدهم هم نتوانست کاری بکنند!

عبدالحمید در حالی این موارد را مطرح کرده که رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی با بدرقه میلیونی مردم در استان‌های مختلف تشییع شد؛ افرادی که حتی به شهید رئیسی رای نداده بودند نیز برای تشییع او آمدند؛ مردم با حضور خود رای دوباره‌ای به خادم جمهور دادند.

امام جمعه مسجد مکی در جریان اغتشاشات سال ۱۴۰۱ نیز در بین خطبه‌های نماز جمعه خود تعابیری را به کار می‌برد که با استقبال رسانه‌های ضد انقلاب مواجه می‌شد.

نظرات بینندگان
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات