صفحه نخست >>  عمومی >> ویژه ها
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۴  ، 
کد خبر : ۳۵۹۹۸۵

شهادت زیباترین اجری است که خداوند متعال به خادم ملت می‌دهد

از دست دادن خادم الرضا و خادم مردم ایران که وجود وی برای مردم ایران نعمت و غنیمت بسیار بزرگی بود برای ملتی که وی را همواره در راه خدمت به خود می‌دیدند بسیار سخت و رنج آور است.
پایگاه بصیرت / گروه سياسي/ حسن هانی‌زاده

بی تردید شهید دکتر ابراهیم رئیسی را می‌توان یکی از شخصیت‌های حاکمیتی نظام از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا آخرین لحظات حیات مبارک از جمله مسوولین خدومی نام نهاد که در تمام مسوولیت‌هایی که به عهده گرفته بودند خوش درخشیدند و بدون کمترین چشمداشتی پاک دست و با دلی پر از اخلاص به مسوولیت فقط به عنوان خدمتی که برای مردم آن هم مخلصانه باید انجام دهد نگاه می‌کرد بدون اینکه بخواهد سهمی از آنچه برخی جریانات سیاسی در بزنگاه‌های مهم به نفع خود نه به نفع منافع ملی کسب می‌کنند داشته باشد.

خدمت خالصانه را می‌توان مهمترین خصیصه و ویژگی مرد میدان عمل یعنی شهید عزیز ابراهیم رئیسی عنوان کرد چرا که در تمام مسئولیت‌های مختلف خالصانه برای رضای خدا کار کرد و تامین منافع مردم را در نظر داشت.

وی خادم الرضا بود و خود را خادم حرمی می‌دانست که مردم ایران بدان عشق بی حد و اندازه‌ای می‌ورزند و آن حرم را خانه امید خود می‌دانند به این جهت مردم ایران خادمی بزرگوار و پاک دل، مردی که کینه‌ای در دل از هیچ جریان سیاسی به دل نداشت و در میانه انتخابات و مناظره‌ها شاهد بودیم چگونه با صفا و صمیمیت بدون بغض و غرضی رو به مردم با جریان‌های رقیب گفتگو می‌کرد و تلاش داشت فضایی آرام و بدون تنش ایجاد کند تا مردم به هر کسی که مایل هستند رای بدهند.

یکی از ویژگی‌های مهم ایشان ارتباط مستقیم با مردم و توده‌های مستضعف جامعه بود. مساله حائز اهمیت در خصوص شهید آیت الله ابراهیم رئیسی این است که در طول مسوولیت‌های متعدد ایشان در نظام جمهوری اسلامی تا کنون کمترین شبهه‌ای به لحاظ اخلاقی، سیاسی و مالی در ایشان دیده نشده چرا که اخلاص رمز مهمی است که برای خود و خدمت به مردم و کشور برگزیده بودند و کسی که برای خدا و خلق خدا با اخلاص کار می‌کند دچار کمترین شبهه‌ای در موضوعات مختلف نمی‌شود.

در طول بیش از دو سال گذشته که این شهید عزیز در مقام رئیس جمهور انقلاب اسلامی بودند همواره دنبال این بود که از طریق سفر‌های استانی ارتباط مستقیمی با مردم داشته باشند و همواره بر این موضوع اصرار می‌کردند که سفر‌های متعددی به استان‌ها داشته باشند تا خود از نزدیک شاهد مشکلات مردم باشند، موضوعی که در آخر منجر به شهادت ایشان شد و شربت شهادت رادر روز ولادت امام رضا علیه السلام نوشیدند و گوارای وجود کردند. بی تردید شهادت نصیب و قسمت آقای دکتر رئیسی و هیئت همراه شد چرا که مردم خدا بودند و غیر از این انتظار نمی‌رفت چرا که خداوند متعال با شهادت اجر ایشان را خود به زیباترین شکل ممکن پاسخ داد.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات