صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۶  ، 
کد خبر : ۳۶۲۰۴۷

دادستان کشور:انتخابات در امنیت کامل درحال برگزاری است

موحدی آزاد گفت: تخلفات متعددی تا امروز رسیده که اکثر آنها یا مستند ندارد و یا با تذکر رفع شده است و گزارشات بسیار کمی هست که منتج به تشکیل پرونده قضایی شود؛ الحمدلله در سلامت و امنیت کامل انتخابات درحال برگزاری است.

حجت‌الاسلام محمد موحدی‌آزاد دادستان کل کشور صبح امروز در امامزاده صالح(ع) حاضر شد و رأی خود را در مرحله‌ی دوم انتخابات ریاست جمهوری دوره‌ی چهاردهم به صندوق انداخت.

موحدی آزاد در جمع خبرنگاران درباره گزارشات تخلف در انتخابات، گفت: تخلفات متعددی تا امروز رسیده که اکثر آنها یا مستند ندارد و یا با تذکر رفع شده است و گزارشات بسیار کمی هست که منتج به تشکیل پرونده قضایی شود؛ الحمدلله در سلامت و امنیت کامل انتخابات درحال برگزاری است.

وی درباره وظایف رئیس‌جمهور آینده، اظهار داشت: رئیس جمهور باید به وظایفی که در قانون اساسی ذکر شده و همچنین ده موردی که در سوگندنامه ذکر شده، پایبند باشد و به سوگندی که در مراسم تحلیف می‌خورد پایبند باشد. امیدوارم رئیس جمهور آینده پرتلاش، متعهد، فداکار و پایبند به قانون اساسی و قوانین عادی کشور باشد. 

به گزارش تسنیم، در مرحله اول این انتخابات که با حضور 4 کاندیدا برگزار شده بود، مسعود پزشکیان 10415991 رای، سعید جلیلی 9473298 رای، محمدباقر قالیباف 3383340 رای  و مصطفی پورمحمدی 206397 رای کسب کردند و به این ترتیب آقایان پزشکیان و جلیلی به دور دوم انتخابات راه یافتند.

فرایند رای گیری مرحله دوم از ساعت 8 صبح به صورت همزمان در سراسر کشور آغاز شده و تا ساعت 18 ادامه خواهد داشت و در صورت نیاز، این زمان تمدید خواهد شد. رای‌گیری در حدود 59 هزار شعبه اخذ رای انجام می‌شود. بیش از 800 هزار نیروی مردمی در هیئت‌های اجرایی و نظارتی سراسر کشور در حوزه‌های اخذ رای فعال هستند.

در این مرحله هر یک از نامزدها حتی یک رای بیشتر کسب کند، پیروز انتخابات خواهد بود.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات