تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۵  ، 
کد خبر : ۳۶۲۱۲۴

نبیه بری: ایران دموکراسی را در بهترین شکل اجرا می‌کند

رئیس پارلمان لبنان با ارسال پیام‌های تبریک جداگانه برای رهبر معظم انقلاب اسلامی و دکتر مسعود پزشکیان بعد از انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: ایران ثابت کرد که دموکراسی را در بهترین شکل آن اجرا می‌کند.

 در ادامه پیام‌های تبریک مقامات کشورهای منطقه و جهان به رئیس جمهور منتخب ایران، نبیه بری، رئیس پارلمان لبنان با ارسال تلگرافی برای رهبر معظم انقلاب اسلامی و دکتر مسعود پزشکیان، برگزاری انتخابات ریاست جمهوری کشورمان را تبریک گفته و اعلام کرد: ایران دموکراسی را در بهترین شکل آن اجرا می‌کند.

نبیه بری در تلگراف خود برای امام خامنه‌ای نوشت: جمهوری اسلامی ایران تحت رهبری حکیمانه و خردمندانه شماست و همانطور که از طریق ملت خود ثابت کرد که انقلابش بزرگ است، نشان داد که در اجرای دموکراسی نیز بزرگ و اصیل است.

نبیه بری همچنین پیام جداگانه‌ای برای دکتر پزشکیان فرستاده و گفت: این سعادت را دارم که به نام ملت لبنان و پارلمان آن و همچنین از طرف خودم، به خاطر اعتمادی که مردم ایران به شما کردند و شما را برای پست ریاست جمهوری کشور خود انتخاب نمودند، تبریک بگویم. از خداوند متعال می‌خواهم که شما را در انجام ماموریت خود یاری و موفق نماید.

 دومین مرحله چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری روز جمعه 15 تیرماه برگزار شد و براساس نتیجه نهایی شمارش آرا، مسعود پزشکیان به‌عنوان نهمین رئیس‌جمهوری اسلامی ایران انتخاب شد.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات