صبح صادق >>  مجازستان >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴  ، 
کد خبر : ۳۶۲۲۲۵

نکته‌گرام

مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور منتخب: مردم عزیز ایران انتخابات تمام شد و این تازه آغاز همراهی ماست. مسیر دشوار پیش رو جز با همراهی، همدلی و اعتماد شما هموار نخواهد شد دستم را به سوی شما دراز می‌کنم و به شرافتم سوگند میخورم که در این راه تنهایتان نخواهم گذاشت. تنهایم نگذارید.
 
شهباز شریف، نخست‌وزیر پاکستان: صمیمانه‌ترین تبریکات به برادرم دکتر مسعود پزشکیان برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ایران. مشتاقانه منتظر همکاری نزدیک با رئیس‌جمهور منتخب دکتر پزشکیان برای تقویت بیشتر روابط دوجانبه پاکستان و ایران و ارتقای صلح و ثبات منطقه هستم. پاکستان و ایران به عنوان کشورهای همسایه از روابط نزدیک و تاریخی برخوردارند. ما باید از طریق همکاری‌های متقابل سودمند آینده‌ای روشن را برای دو ملت خود تضمین کنیم.
 
عباسعلی کدخدایی عضو و رئیس پژوهشکده شورای نگهبان: پیروزی مشارکت بر تحریم! خط تحریم در این مرحله از انتخابات با شکست همراه شد. درود بر ملت بزرگ و پیروز ایران که با حضور آگاهانه خود دست رد به تلاش‌های مذبوحانه دشمنان زد. پیروز این میدان مردم شریف ایران بودند.
 
سید محمد علی ابطحی: آقای مخبر بعد از شهید رییسی موقرانه و متشخصانه و بی طرف کشور و انتخابات را اداره کرد. با تندروهای دولت مرز کشید.کاش پزشکیان در کنار وزرای جوان و نو اندیش که امید جامعه هستند، مخبر را به عنوان مجری قوی معاون اول نگهدارد تا با مسائل اجرایی که در گذشته بوده حفظ شود خاتمی هم به همین استدلال دکترحبیبی معاون اول هاشمی رفسنجانی را در همان‌پست نگه داشت.
 
محمد صرفی، فعال رسانه: فیلم حمله به پیرمردی که در خارج رای داده را ببینید. واژه مفلوک برای چنین جماعتی، زیاده از حد مودبانه است. باید این حملات را بطور جدی پیگیری حقوقی و از حقوق هموطنان شریف خارج از کشور دفاع کرد.
 
سیدعباس صالحی: «‏با مشخص شدن نتایج انتخابات، مشخص می‌‌شود که چقدر فرهنگ سیاسی‌مان به بلوغ رسیده است، با نشانه‌های: ۱. پذیرش نتیجه و تبریک به رقیب پیروز ۲. جلوگیری از ادامه فضای انتخاباتی در طرفداران و دعوت به همدلی ۳. استفاده حداکثری از عقلای رقیب در مدیران و کارشناسان دولت جدید.»
 
وحید یامین‌پور: «میزان آراء به‌هم بسیار نزدیک است. گران‌قیمت‌ترین دارایی ما همدلی و انسجام ملّی است. هزینه آن برای هرچیزی، سفاهت است. «مردم» فارغ از اینکه به چه و که رای داده‌اند، همه آنهائی هستند که در انتخابات شرکت می‌کنند (و هم‌آنها که نمی‌کنند). مردم نه طالبان‌اند، نه دیوانه، نه حجتیه، نه بی‌دین...»
 
باقری کنی، سرپرست وزارت امور خارجه کشورمان: ۱۲ تیر در تقویم ایران روز افشای حقوق بشر آمریکایی بود. دخالت‌های غیرقانونی آمریکا در نقاط مختلف دنیا این کشور را به یکی از مهمترین ناقضان حقوق بشر در جهان تبدیل کرده است. اقدامات یکجانبه و استفاده از ابزار تحریم‌ها و حمایت همه‌جانبه و بی‌قید و شرط از نسل‌کشی و جنایت‌های رژیم صهیونیستی از فاجعه‌بارترین اقدامات ضد حقوق بشری است که آمریکا تاکنون مرتکب شده است. امروز معنای حقوق بشر آمریکایی در رفتار آمریکا و رژیم صهیونیستی در غزه بر همگان آشکار است.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات