تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۳  ، 
کد خبر : ۳۶۲۸۴۳

پیام دبیرکل کتائب سیدالشهداء عراق به رهبر انقلاب یمن

دبیر کل گروه مقاومت کتائب سیدالشهداء عراق ابوآلاء الولائی امروز دوشنبه در پیامی صوتی به رهبر انقلاب یمن سید عبدالملک بدرالدین الحوثی و مردم این کشور؛ آنها را وارثان شجاعت امام علی (ع) و اهل بیت (ع) توصیف کرد.
ابوآلاء الولائی در پیام خود خطاب به رهبر انقلاب یمن، نیروهای انصارالله، مبارزان یمنی، نیروهای مسلح این کشور و ملت یمن، ضمن درود و سلام، برایشان آرزوی پیروزی کرد. وی با اشاره به ویژگی‌های متمایز مردم یمن در شجاعت، استواری و پایداری گفت که این مردم در طول اعصار ثابت کرده‌اند که دارای چنین ویژگی‌های بی‌نظیری هستند.دبیرکل کتائب سیدالشهداء در ادامه به موضع‌گیری تاریخی مردم یمن و انصارالله در دفاع از مظلومان فلسطین با وجود همه شرایط دشواری که در آن به سر می‌برند، پرداخت و گفت که «شما بدون توجه به تمامی قدرتهای بزرگ و ظالمان که رژیم صهیونیستی، آمریکا و انگلیس در مقدمه آنها هستند، از حق مظلومان فلسطینی دفاع کردید. امری که گواه بلندای روح، استحکام ایمان و عمق استواری شما در تجسم آرمان‌ها و اصول والایی است که در همه ادیان آسمان و رهنمودهای پیامبران، رسولان و اولیای صالح آمده است. وی افزود که شجاعت شما در حمایت از غزه و رفح به خون غلتیده و ورود شما به عنوان یک طرف اصیل در جبهه‌ حمایت از عملیات طوفان‌الاقصی، ورود حضرت علی (ع) به میدان نبرد، در زمانی که جنگ‌ها شدت می‌گرفت و بدنهای انسان‌ها به رعشه می‌افتاد، را به اذهان متبادر می‌سازد. که آرامش را به قلب‌ها و امید را به ناامیدان از پیروزی بازمی‌گرداند. این فرمانده مقاومت عراق تصریح کرد: «به خداوند قسم که شما وارثان شجاعت علی و عباس علیهما السلام هستید. نه دعای شما رد و نه تیری به خطا از دست شما رها می‌شود و نه تحقق هدفی از شما ناکام می‌ماند».
ابوآلاء الولائی در ادامه خطاب به نیروهای مسلح یمن و رهبری انقلاب یمن گفت که عظمت و دقت ضربات آنها در کنار شجاعت و دلاوری عمیقشان، دشمن صهیونیستی را دیوانه کرده است و این دشمن گمان می‌کند که با تجاوزهای جنایتکارانه می‌تواند بازوی این مقاومت را قطع کند یا پایداری آن را از بین ببرد، غافل از این‌که شما فرزندان همان امامی هستید که فرمود: «ای ابن زیاد، آیا با مرگ ما را تهدید می‌کنی؟ مگر نمى‌دانى كه كشته شدن [در راه خدا]، عادت [ديرين] ما و شهادت، مايه كرامت و افتخار ماست. صبر و شکیبایی کنید که پیروزی تنها از جانب خداست (همانا خداوند توانا و صاحب انتقام است)».وی در پایان این پیام صوتی گفت: «درود بر یمن، پرچم و رهبری آن، درود بر مردم یمن، شهدا و مجروحان آن، درود بر برادرمان فرمانده عبدالملک الحوثی، و درود بر شما و رحمت و برکات الهی بر شما باد».
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات