سیاسی >>  دولت >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۵  ، 
کد خبر : ۳۶۴۳۸۵

ظریف باز هم آشتی کرد: به دولت برگشتم

محمدجواد ظریف اعلام کرد که کار خود را در دولت با عنوان معاون راهبردی رئیس‌جمهور ادامه می‌دهد.

محمدجواد ظریف طی نوشتاری در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس(توییتر سابق) از ادامه‌ی کار خود در دولت چهاردهم در سمتِ معاونت راهبردی رئیس‌جمهور خبر داد.

ظریف نوشته است:

"امروز اعضای دولت در شرایطی به ملاقات مقام معظم رهبری رفتند که بالاترین حضور بانوان و اقوام و مذاهب در هیئت دولت نشانگر صداقت و شجاعت رئیس جمهور محترم در عمل به وعده‌های انتخاباتی بود که امیدوارم به همین شکل ادامه یابد و وفاق ملی بر پایه توسعه انسان محور و مردم بنیاد حاصل آن باشد.

بنده و همکارانم در شورای راهبری و کمیته‌ها افتخار داریم که نزدیک به 70 درصد وزرا و معاونین رئیس جمهور و بسیاری از معاونین وزرا و سازمان‌ها نتیجه پیشنهادهای کارشناسی این روند شفاف و مشارکت‌پذیر بود. انشاءالله با رفع کاستی‌ها این روش نهادینه گردد.

پس از پیگیری‌ها و رایزنی‌های مدبرانه ریاست محترم جمهوری و با دستور کتبی ایشان، با توکل بخدا و امید به همراهی و راهنمایی مردم بزرگوار، انجام وظیفه در معاونت راهبردی رئیس جمهور را ادامه خواهم داد.

از حضور دیرهنگام در دیدار رهبری پوزش می‌خواهم."

به گزارش تسنیم، ظریف 11 مردادماه به این سمت منصوب شده بود ولی ده‌ روز بعد، 21 مردادماه در واکنش به نهایی‌شدن فهرست اعضای کابینه پیشنهادی از این سمت استعفا داده بود؛ البته خبری از پذیرش و یا عدم پذیرش این استعفا از سوی رئیس‌جمهور در رسانه‌ها منتشر نشده بود.

پزشکیان در حکم ظریف، مسئولیت مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری را هم برعهده‌ی وی گذاشته بود.

محمدجواد ظریف , دولت چهاردهم ,

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات