صبح صادق >>  مجازستان >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۰  ، 
کد خبر : ۳۶۵۷۷۵

نکته‌گرام

مجتبی امانی، سفیر ایران در لبنان: باعث افتخار من و سربلندی است که خون من با خون مجروحان ملت شریف لبنان که در جنایت تروریستی دیروز هدف قرار گرفتند، درهم آمیخته است. این کشور سربلند از همان روز اول نبرد «طوفان‌الاقصی» با عزت و غرور ایستادگی کرده است.

بابک نگاهداری، رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس: حکمرانی محلی می‌تواند با رفع مشکلات دولت‌گرایی و بازارگرایی، خدمات و پیشرفت پایدار را بهبود بخشد. تحقیقات نشان می‌دهد، تقویت نهادهای محلی و مشارکت فعال شهروندان، کلید ارتقای کیفیت زندگی است.

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه: هفته دفاع مقدس یادآور هشت سال دفاع جانانه شهدای قهرمان و آزادگان و رزمندگان و ایثارگران فداکارِ میهن و مقاومت شجاعانه مردم سرافراز ایران عزیز در مقابل رژیمی متجاوز و مورد حمایت همان دولت‌هایی است که اکنون حامی رژیم جنایتکار و تروریست اسرائیل در مقابل ملت بی‌دفاع فلسطین هستند.

مجید تخت روانچی، معاون سیاسی وزارت امور خارجه: رژیم صهیونیستی پا را فراتر از حد و مرز گذاشته است. نه تنها به طور مکرر از آتش‌بس در غزه جلوگیری می‌کند، بلکه بازی خطرناکی را در لبنان نیز انجام می‌دهد. عواقب این اتفاق بر عهده رژیم است. جامعه بین‌المللی باید اسرائیل را مجبور کند تا قبل از اینکه خیلی دیر شود، دست از ماجراجویی‌های خود بردارد.

علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت سیزدهم:‏ همه انسان‌ها در هر مکانی، قربانیان تروریسم سایبری رژیم صهیونیستی هستند! جنایت گسترده در لبنان، بار دیگر لزوم برخورد فوری جامعه جهانی را با باند تبهکار صهیونیستی که از هیچ اقدامی برای ایجاد ناامنی گسترده و قربانی کردن زنان و کودکان فروگذار نمی‌کند، گوشزد می‌کند.

مهدی محمدی، مشاور رئیس مجلس: همه آنچه می‌بینید برای ارائه پیشنهاد تسلیم به حزب‌الله است. صهیونیست‎ها هر چقدر هم آدمکش‎های ماهری باشند، نهایتاً احمقند!

عبدالله گنجی، فعال سیاسی: آنچه در لبنان می‎گذرد، پدیده‌ای جدید از نوع ترور است که خالق آن صهیونیست‌ها هستند. کشتن دسته‎جمعی بی‎گناهان را قبلا قتل عام می‎نامیدند، اما این پدیده را باید ‎ترور جمعی نامید.

محمدرضا بهرامی، سفیر اسبق ایران در افغانستان: سیاست همسایگی برای همه کشورها یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر با ماهیت چالشی و اولویتی متفاوت است. روابط با همسایه‌ها لزوماً یکسان نبوده و مؤلفه‌های متفاوتی در آن مؤثر است. عدم تولید نگرانی در حوزه منافع ملی و امنیت مبنای اعتماد‎سازی و وابستگی متقابل می‌تواند به پایداری آن کمک کند.

مهدی کشتدار، مدیرعامل خبرگزاری میزان: تحقیقات دادسرای تهران نشان می‌دهد ادعای محمد مهاجری در به کارگیری ۲۰۰ مشاور برای وزیر دولت سیزدهم فاقد مستندات است. دادستانی تهران علیه منتشر کننده خبر اعلام جرم و پرونده جهت رسیدگی به شعبه بازپرسی ارجاع شد.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات