صبح صادق >>  مجازستان >> گزارش
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۵  ، 
کد خبر : ۳۶۴۷۴۹

نکته‌گرام

عراقچی، وزیر امور خارجه کشورمان: «آنتونیو تاجانی» وزیر خارجه ایتالیا امروز برای تبریک تماس گرفت. بحث مفصلی درباره منطقه داشتیم. به ایشان گفتم واکنش به اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در تهران حتمی است. این واکنش دقیق و حساب‌شده خواهد بود. برخلاف رژیم صهیونیستی ایران به دنبال گسترش تنش نیست، اگرچه از آن هراسی ندارد.

محسن رضایی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: بیانات و رفتار حکیمانه و محبت‌آمیز رهبر معظم انقلاب با هیئت دولت، تأیید و تأکید مجددی بر وفاق و اجماع‌سازی همه معتقدان به نظام در بسیج همه توانایی‌های کشور و کمک به دولت برای پیشرفت کشور و بهبود سریع‌تر زندگی مردم بود.

 علی شمخانی، دبیر سابق شعام: بیانات رهبری در دیدار با هیئت دولت، ناظر بر تبیین راهبرد‌های بسیار مهمی در ابعاد سیاسی، اقتصادی، مدیریتی، سیاست خارجی و اجتماعی بود که درک عمیق و برنامه‌ریزی دقیق دولت وفاق ملی برای تحقق آن می‌تواند بنیان‌های جدیدی را برای شتاب گرفتن روند پیشرفت ایران پایه‌گذاری کند.

عباسعلی کدخدایی، عضو حقوقدان و رئیس پژوهشکده شورای نگهبان: گزارش‌های گزارشگران ویژه سازمان ملل متحد باید عاری از هر گونه نفوذ، تحریک، فشار، تهدید یا مداخله خارجی باشند. حضور گزارشگر سابق سازمان ملل متحد در کنار فرقه‌های تروریستی گویای همه چیز است. چنین گزارشگرانی مدافع حقوق بشر نیستند، بلکه مدافع ترور و جنایات بین‌المللی هستند.

محمد مرادیان، سفیر ایران در مجارستان: من همیشه گفته‌ام خبرنگار و دیپلمات باید با هم بروند. در هر مذاکراتی خبرنگاران هم بودند و واقعاً هم کار سختی دارند. خبرنگاران پا به پای دیپلمات‌ها حرکت می‌کنند و در همه عرصه‌ها حضور دارند، ولی با مأموریت جداگانه.

مهدی محمدی، فعال سیاسی: خوب می‌دانیم حب و بغض‌ها و رقابت‌ها تمامی ندارد و ظاهر انگیزه‌ها با باطن آن بسی متفاوت است، اما هر کس خود را انقلابی می‌داند، وظیفه دارد به کوچک‌ترین تفاوت میان فهم خود از مسائل با فهم رهبری حساس باشد؛ والا گمراهی حتمی است و از این مهم‌تر، باید بدانیم رهبری می‌بیند و قضاوت می‌کند.

سیدعباس موسوی، دیپلمات: سه مأموریت برای وزارت خارجه قائل هستم: تأمین منافع ملی، تحکیم امنیّت ملی و افزایش عزّت ملی

علیرضا وهاب‌زاده، فعال رسانه: رهبر فرزانه انقلاب: باید در فضای مجازی حکمرانی قانونمند وجود داشته باشد. آقایان این هم پشت تریبون! کی قرار است بساط اکانت‌های فیک متحجرین و گروهک‌های نفاق و تخریب برچیده شود؟ منتظریم ببینیم طبق دستور رهبری کی قراره قانون اجرا و با این جماعت تلکه‌بگیر پروژه‌ای برخورد شود!

زهرا چخماقی، خبرنگار‌: جست‌وجوی کلیدواژه هوش مصنوعی در صحبت‌های رهبر معظم انقلاب در ماه‌های اخیر بسیار قابل توجه و تأمل است... در مهم‌ترین سخنرانی‌های‌شان از هر موضوعی سریع عبور کرده باشند، روی هوش مصنوعی توقف کرده‌اند. باشد که مدیران کشور به گوش باشند.

نظرات بینندگان
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات