صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۶  ، 
کد خبر : ۳۶۶۲۰۴

آیت‌الله جوادی آملی: ارتش و سپاه صهیونیسم را سر جای خود نشاندند

مرجع تقلید شیعه گفت: این عنایت الهی است که این عزیزان ارتش و سپاه و وزارت دفاع را موفق کرده است، این صهیونیست بین‌الملل و خائن را سر جای خود بنشانند، آنها حتی فرصت نکردند که از گنبد آهنی‌شان استفاده کنند! تیر غیبی که از هر طرف آمد، این گنبد را رسوا کرده و کاری از اینها ساخته نبود.
آیت‌الله جوادی آملی امروز در ابتدای جلسه درس خود اظهار کرد: در این ایام اخبار تلخ‌وشیرین فراوان بود، شهادت سید جلیل‌القدر و بزرگوار و رهبر حزب عزیز و شریف لبنان نگرانی همه را فراهم کرد و داغی بود بر دل همه ما، گرچه حشر ایشان با اولیای الهی و شهدای کربلاست و زحمات ایشان، خدمات ایشان، کوشش‌های ایشان، رهبری‌های ایشان در نامه اعمالشان ثبت خواهد شد و با انبیا و اولیای الهی محشورند. مرجع تقلید شیعه سپس با اشاره به حمله موشکی وعده صادق که شب گذشته توسط عزیزان سپاه و ارتش انجام شد، تصریح کرد: «بنازیم دستی که انگور چید * مریزاد پایی که در هم فشرد».وی ادامه داد: این عنایت الهی است که این عزیزان ارتش و سپاه و وزارت دفاع را موفق کرده است این صهیونیست بین‌الملل و خائن را سر جای خود بنشانند، آنها حتی فرصت نکردند که از گنبد آهنی‌شان استفاده کنند! تیر غیبی که از هر طرف آمد، این گنبد را رسوا کرده و کاری از اینها ساخته نبود!

درگذشتگان معدن طبس، مشمول عنایت ویژه حق تعالی هستند

آیت‌الله جوادی آملی همچنین حادثه تلخ معدن طبس را یاد آورد شد و بیان کرد: این عزیزان و خدمتگزاران معدن که در جریان طبس درگذشته‌اند، اینها مشمول عنایت ویژه حق‌تعالی هستند، ذات اقدس الهی برای کسانی که در راه خدمت به اسلام و مسلمین آسیب ببینند، اجر ویژه قائل است. وی ادامه داد: خداوند در قرآن فرمود اگر کسی برای کمک‌رسالی به آب مردم، به نان مردم و مسکن مردم، کوشش بکند و آسیب ببیند این «فی الجنة» است، «مَنْ‏ رَدَّ عَنْ‏ قَوْمٍ‏ مِنَ الْمُسْلِمِینَ عَادِیَةَ مَاءٍ أَوْ نَارٍ وَجَبَتْ لَهُ الْجَنَّةُ» همین عزیزانی که برای آتش‌نشانی یا فرونشاندن برخی از عوامل عذاب، تلاش و کوشش می‌کنند «فله الجنه»، مخصوصاً برای کسانی که برای تأمین اقتصاد این همه تلاش و کوشش را در معدن‌های تاریک انجام می‌دهند، حشر این عزیزان با اولیای الهی باشد.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات