صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

دیدگاه

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

محرومیت زدایی

صفحات داخلی

صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲  ، 
شناسه خبر : ۳۰۹۰۹۲
خبرگزاری رویترز اعلام کرد: سوآپ ۶۰ هزار بشکه‌ای نفت ایران و عراق هفته آینده آغاز می‌شود. گفتنی است، سوآپ یا معاوضه فرآورده‌های نفتی عبارت است از واردات فرآورده از یک نقطه مرزی به منظور مصرف در داخل کشور و در قبال آن صدور فرآورده با همان مشخصات و به همان مقدار یا صدور فرآورده به صورت غیر همنام(با فرآورده‌های دیگر) یا به صورت ارزشی(معادل ارزش محمولات وارده) از مرز خروجی دیگر.
نادر قاضی‌پور، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با انتقاد از چاپ و فروش اوراق مشارکت در سال آینده، گفت: چاپ اوراق مشارکت بدون حساب و کتاب در لایحه بودجه ۹۷ ادامه می‌یابد. آیا این‌گونه می‌توان کشور را اداره کرد؟ بهتر بود سازمان برنامه و بودجه، بانک استقراض در داخل و خارج از کشور تأسیس می‌کرد که لااقل وضعیت استقراض‌هایش شفاف شود.
جبار کوچکی‌نژاد، با اشاره به جلسه کمیسیون تلفیق بودجه برای بررسی برخی تبصره‌های لایحه بودجه سال 97، اظهار داشت: قرار شد در تبصره 14 که مربوط به پرداخت یارانه به خانوارها است، رقم 23 هزار میلیارد تومان پیشنهادی دولت به 29 هزار میلیارد تومان افزایش یابد و منابع آن از محل فروش بیشتر بنزین و مالیات ارزش‌افزوده بنزین تأمین شود.
محمدعلی نجفی، شهردار تهران در واکنش جالب توجه درباره مشکلات مردم برای تردد در تهران پس از بارش برف گفته است: «با آغاز بارش‌ها بعضی از راه‌ها مسدود شده‌ بودند که در بیشتر موارد دلیل آن شیب زیاد خیابان‌ها و لیز خوردن خودروها بود؛ به همین دلیل راهبندان‌هایی ایجاد شده بود و کاری از عهده شهرداری بر نمی‌آمد.»(!)
محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در توئیتی نوشت: «ترامپ و همدستانش تلاش می‌کنند روایتی ایران‌هراسانه در شورای امنیت ملل متحد ایجاد کنند، آن هم از طریق برگزاری ضیافت و ارائه مدارک جعلی که یک همسایه در حال جنگ تولید کرده و تنها برای همان همسایه مستأصل و همدستانش در ارتکاب جنایات جنگی قابل باور است.»
به گزارش شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی، نتانیاهو در دیدار با پوتین گفت: در صورتی که جامعه بین‌المللی اقدامی برای توقف حضور نظامی ایران در سوریه و ساخت کارخانه‌های موشک‌‌های نقطه‌زن در لبنان انجام ندهد، اسرائیل اقدام نظامی خواهد کرد.
سیدمحمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش در نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی از حذف پاداش پایان خدمت فرهنگیان از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی انتقاد کرد.
نام:
ایمیل:
نظر: