صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰  ، 
کد خبر : ۳۰۲۵۰۷

اخبار کوتاه دوشنبه 12 تیر

محمدعلی وکیلی با اشاره به تهیه طرح سؤال از رئیس‌جمهوری از سوی تعدادی از نمایندگان اعلام کرد: طرح سؤال از رئیس‌جمهوری درباره وضعیت مؤسسه‌های مالی و اعتباری تقدیم هیئت‌رئیسه شد. وی افزود: این طرح سؤال با ۱۱۹ امضا تهیه شده که در نشست علنی مجلس از سوی هیئت‌رئیسه تحویل گرفته شد؛ گفتنی است، اعضای فراکسیون امید که این طرح سؤال را امضا کرده بودند، امضای خود را پس گرفتند.
الیاس حضرتی نماینده مردم شریف تهران در مجلس دهم در توئیتر خود با هشتگ «تغییرات احتمالی» نوشت: محمود واعظى، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در تلاش است در دولت دوازدهم جایگزین محمدجواد ظریف در وزارت امور خارجه شود، ولى اقبالى در این زمینه وجود ندارد. گفتنی است، واعظی یکی از وزرای پرحاشیه دولت است که همواره خبرهایی از دخالت وی در دولت، مجلس و... منتشر می‌شود.
علی نیک‌زاد، وزیر راه‌ و شهرسازی دولت دهم گفت: دولت و وزارت راه سابق برای شرکت‌های هواپیمایی خصوصی، هواپیما نمی‌خرید؛ بلکه نهایت کمک فنی را به آنها می‌کرد یا مجوز پرواز در آسمان کشور را می‌داد. وی ادامه داد: ما در سال 84 صنعت هواپیمایی را با 140 فروند هواپیما تحویل گرفتیم که در پایان دولت دهم این عدد را به 244 فروند رساندیم.
رئیس اسبق سازمان جاسوسی آمریکا گفت: قطر به درخواست واشنگتن، میزبان هیئت‌هایی از جنبش حماس و گروه طالبان بوده است. به گزارش الجزیره، دیوید پترائوس گفته است به شرکای واشنگتن در خلیج‌فارس یادآوری می‌کنم که هیئت‌های طالبان و حماس بنا بر تقاضای آمریکا در قطر پذیرفته شدند.
نظامیان رژیم غاصب صهیونیستی به یک مراسم تشییع جنازه در قدس اشغالی یورش بردند که به دنبال این حمله وحشیانه درگیری شدیدی میان شهروندان فلسطینی و نظامیان صهیونیست درگرفت. طبق اعلام رسانه‌های فلسطینی، در جریان این درگیری ۳۵ شهروند فلسطینی به شدت زخمی شدند.
امیر پوردستان، جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروهای داعش اگر به ۴۰ کیلومتری مرز خاکی ما نزدیک شوند، راهبرد نیروهای مسلح این است که در همان فاصله نابود شوند.
در جلسه هیئت دولت، با اضافه شدن ۱۱۴ قلم کالا به فهرست کالاهای خارجی مشابه تولید داخلی که خریداری آنها در دستگاه‌های دولتی ممنوع است، موافقت شد.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات