صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳  ، 
کد خبر : ۳۱۱۵۱۳

از واجب سیاسی تا کنار گذاشتن خوش خیالی

1ـ بصیرت سیاسی واجب و شرط پاسداری است
حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی، نماینده ولی‌فقیه در سپاه گفت: انقلاب اسلامی دشمن دارد؛ چون زنده و در حال حرکت است و اگر تأثیرگذاری انقلاب نبود، دشمن هم نداشت، لذا چون دشمن دارد، حافظ و پاسدار با بصیرت و شجاعت و آمادگی نیز می‌خواهد تا نقشه دشمن را بفهمد و در مقابل او بهترین راهکار را عملیاتی کند. نماینده ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: رمز ماندگاری انقلاب در این چهل سال پیوند مردم و ولایت است و دشمن همه تلاش خود را می‌کند تا این پیوند را از بین ببرد. حاجی‌صادقی با بیان اینکه سپاه با تمام وجود در جهت اجرای منویات رهبری فعالیت می‌کند، افزود: از مسئولانی که دنبال تحقق فرامین رهبری و نظام باشند، حمایت می‌کنیم. حاجی‌صادقی تأکید کرد: بصیرت سیاسی برای ما واجب و شرط پاسداری است و بدون آن نمی‌توانیم ثابت‌قدم باشیم؛ اما جناح‌بندی و محدود شدن به برخی جناح‌های سیاسی سم‌ کشنده و ممنوع است.

2ـ حامیان مالی رژیم صهیونیستی برای تهاجم به غزه
سخنگوی رسمی انصارالله یمن ضمن محکوم کردن حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، گفت: با وجود اتکای این رژیم به رژیم‌های سعودی و اماراتی در این حملات، متجاوزان شکست خواهند خورد. «عربستان سعودی هزینه تشدید حملات دشمن اسرائیلی به نوار غزه را پرداخت کرده است؛ این حمله به غزه، حمله به امت مسلمان است.» عبدالسلام گفت: رژیم صهیونیستی روی دوستی با «بن‌زاید» ولی‌عهد امارات و «بن سلمان» ولی‌عهد سعودی حساب باز کرده‌ است، با این حال این مسئله برای رژیم اشغالگر فایده‌ای نخواهد داشت؛ چرا که آن دو خود از دستیابی به پیروزی در یمن عاجزند. سخنگوی جنبش انصارالله تصریح کرد: «اتکای اسرائیل به عربستان و امارات چه علنی و چه پنهانی، خودِ شکست است.» او همچنین از ملت‌های منطقه خواست با هر وسیله‌ ممکن به یاری غزه و اهالی محاصره شده آن بشتابند.

3ـ دور زدن فیلتر تلگرام به کمک وزارت ارتباطات!
عبدالصمد خرم‌آبادی، معاون دادستان کل کشور در صفحه شخصی خود در پیام‌رسان سروش نوشت: بر اساس آماری که مرکز ملی فضای مجازی در تاریخ نوزدهم تیر ماه 1397 اعلام کرده، تعداد 30 میلیون و 100 هزار نفر از طریق فیلترشکن‌های هاتگرام و تلگرام طلایی فیلتر تلگرام را دور می‌زنند و اینترنت بدون فیلتر هاتگرام و تلگرام طلایی را وزارت ارتباطات تأمین می‌کند. این مقام مسئول در دادستانی کل کشور تأکید کرد: این در حالی است که فعالیت فیلترشکن‌های داخلی، نظیر هاتگرام و تلگرام طلایی برخلاف اهداف و سیاست‌های تعیین شده در مصوبه شورای عالی فضای مجازی است. باید ارتباط بین هاتگرام و تلگرام طلایی را با شبکه اجتماعی تلگرام قطع کرد و برای فراگیر کردن پیام‌رسان‌های مستقل داخلی کمر همت را محکم بست، ان‌شاء‌الله این اتفاق‌های مبارک به زودی خواهد افتاد.

4ـ خوش‌خیالی و غفلت را کنار بگذاریم
حسن قاضی‌زاده‌هاشمی، وزیر بهداشت با اشاره به بازگشت مجدد تحریم‌ها گفت: موضوع تحریم‌ها بسیار جدی است. گاهی ممکن است بگوییم چیزی درباره این مسئله به مردم نگوییم، چون عده‌ای می‌ترسند. همچنین برخی ممکن است بگویند شاید توافق شد، اما بعد با واقعیت مواجه خواهیم شد. در حالتی دیگر می‌توان باور کرد که طوفانی نزدیک می‌شود. به همین دلیل باید آمادگی داشته باشیم و به کسانی که می‌توانند تدبیر کنند، درباره این موضوع صحبت کنیم. من طرفدار روش دوم هستم. اعتقاد ندارم که مدیران را در غفلت و خوش‌خیالی نگه داریم. عزم طرف مقابل ما جزم است. به چه زبانی باید بگوید که من می‌خواهم بی‌رحمانه‌ترین تحریم مالی را در طول تاریخ برای ایران اعمال کنم.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات