صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۲  ، 
کد خبر : ۳۱۱۵۴۰

گزارش روز/ دستاویزهای کثیف

جنازه سوخته فردی به نام «مونا فرجی» کشف می‌شود و بلافاصله داستان کشته شدن و سوزانده شدن آن از سوی نیروهای امنیتی در فضای مجازی به شکل گسترده منتشر می‌شود[...]
پایگاه بصیرت / سید فخرالدین موسوی
یادداشت: «جنازه سوخته فردی به نام «مونا فرجی» کشف می‌شود و بلافاصله داستان کشته شدن و سوزانده شدن آن از سوی نیروهای امنیتی در فضای مجازی به شکل گسترده منتشر می‌شود؛ اما کمی بعدتر روشن می‌شود این دختر جوان تنها در جریان درگیری‌های دی ماه ۹۶ به دست پلیس دستگیر شده و ۲۴ ساعت بعد آزاد شده است و جسد او که در باغی متعلق به خواهر مقتول پیدا شده است، تنها یک تسویه‌حساب شخصی از سوی نامزد سابق او بوده است!»، «به ناگاه در فضای مجازی ادعا می‌شود مسئولان قضایی به خانواده فردی به نام «حاتم مرمضی» که از وی به فعال حقوق بشر یاد می‌کنند، تماس گرفته‌اند تا برای دریافت جسد او به زندان مراجعه کنند. با فاصله کوتاهی تصاویر مظلوم و محجوبی از او به شکل گسترده در فضای مجازی منتشر و علیه دستگاه‌های مسئول در کشور و علیه نظام اسلامی دروغ‌های متعددی مطرح می‌شود و شاهد سیاه‌نمایی گسترده و تخریب دستگاه‌های مسئول در این زمینه هستیم! اما کمی بعدتر مشخص می‌شود این فرد عضو گروه تروریستی‌ـ تکفیری داعش بوده که در جریان درگیری‌های بین تروریست‌های تحریر الشام با داعش کشته شده است!»
ماجرای «مونا فرجی» و «حاتم مرمضی» تنها دو نمونه از ده‌ها دستاویزهای کثیف و نسبت‌های ناروا و جریان‌سازی‌های رسانه‌های ضد انقلاب برای سیاه‌نمایی، پمپاژ ناامیدی، وارونه جلوه دادن حقیقت و... هستند! این نمونه‌ها به خوبی نشان می‌دهد، در یک جنگ تمام‌عیار و بدون وقفه رسانه‌ای قرار داریم که اعتماد مردم و روح و روان جامعه را هدف قرار گرفته است و می‌خواهد با فضاسازی‌هایی از این دست، این تصور را به جامعه القا ‌کند که در شرایط بلبشوی قضایی و... قرار داریم! در چنین شرایطی دستگاه‌های مسئول باید در بعد روشنگری و شفاف‌سازی و خنثی‌سازی حقه‌های رسانه‌ای دشمن تلاش بیشتری کنند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات