فرهنگی >>  فرهنگی >> ویژه ها
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۲  ، 
کد خبر : ۳۱۲۰۲۹

وسوسه براندازی در خواننده‌های طاغوتی !

اما اوج بی‌مسئولیتی سیاوش قمیشی را می‌توان در مصاحبه او با تلویزیون ضد انقلابی صدای آمریکا دید. او در حالی که سعی می‌کرد از پاسخ به این پرسش که «علیرضا قمیشی پسر شما هست یا نیست؟» طفره برود، سرانجام در برابر اصرار مصاحبه‌گر پاسخ داد: «نمی‌دانم[او پسر من است یا نه]، درباره او تحقیق کردم، ولی به نتیجه نرسیدم،»
پایگاه بصیرت / گروه فرهنگی /علیرضا محسنی
در چهل سالگی انقلاب و در حالی که نهادهای فرهنگی مربوطه در اختلال به سر می‌برند، به طوری که در زمینه ساخت آهنگ‌های قوی و مخاطب‌پسند درباره چهل سالگی انقلاب اسلامی اقدامی نکرده‌اند، دشمنان انقلاب اسلامی بیکار ننشسته‌اند و دو نفر از خواننده‌های مطرح لس‌آنجلسی را برای خواندن اثری علیه انقلاب اسلامی به میدان آورده‌اند. آهنگ «چهل سال» را که در روزهای اخیر در سطح وسیع منتشر شده است، یک ترانه‌سرای همجنس‌باز به نام «رها اعتمادی» نوشته و فائقه آتشین یا همان گوگوش و سیاوش قمیشی که هر دو از خوانندگان تاریخ مصرف گذشته لس‌آنجلسی هستند، اجرا کرده‌اند.
رها اعتمادی، مجری سابق شبکه بهائی صهیونیستی «من و تو» که سابقه ترانه دزدی هم دارد، در این ترانه  سراسر سیاه‌نمایانه، از انقلاب اسلامی به «کابوس» یاد کرده و با دعوت مردم به براندازی سعی کرده با تعابیر احساسی، مخاطب را به دلسوزی برای خانواده‌های زندانیان سیاسی ضد انقلاب دعوت کند.
 او که بویی از انسانیت نبرده، به طوری که مدت‌ها پیش به جرم تجاوز جنسی به پسر بچه‌ای 11 ساله در لندن تحت تعقیب پلیس بود، در این اثر ژست انسان‌دوستی گرفته و با سوءاستفاده از مشکلات معیشتی مردم از شرمنده شدن سرپرست خانوار به دلیل وضعیت اقتصادی گفته و برای تأثیرگذاری(بخوانید فریب) بیشتر از شرمندگی زنان سرپرست خانوار گفته؛ این درحالی است که زنان سرپرست خانوار در رژیم پهلوی مورد اشاره این شاعر سلطنت طلب،وضعیت معیشتی به مراتب نامناسب‌تری داشتند.
درباره خوانندگان این اثر باید گفت که این دو در جریان فتنه 88 نیز از حامیان فتنه بودند.
سیاوش قمیشی که «از طرف یکی از خوانندگان خارج‌نشین متقلب نامیده شده است، چرا که فاش شده وی به جای اجرای زنده در کنسرت‌هایش لب‌خوانی می‌کند.» در جریان فتنه آهنگی را به نفع فتنه‌گران خواند. او در آهنگ «چهل سال» در حالی برای مردم ایران دلسوزی کرده است که زندگی شخصی او که بازتاب بیرونی داشته است نشان می‌دهد حتی نسبت به نزدیک‌ترین افراد خانواده‌اش هم دلسوز نیست و شخصی بی‌مسئولیت و بی‌عاطفه است، به طوری که پیشتر «علیرضا قمیشی» فرزندش در مصاحبه‌ای با رضا رشیدپور در پاسخ به این پرسش که، به نظر می‌رسد رابطه شما با پدرتان خیلی خوب نیست، گفت: «من با هر کسی همان رابطه‌ای که بخواهد برقرار کند را برقرار می‌کنم.» او همچنین در پاسخ به این پرسش که چند سال است که پدرتان را ندیده‌اید؟ گفت: «آخرین بار شش سال پیش در دبی او را دیدم و ما به دور بودن از هم عادت داریم.»
اما اوج بی‌مسئولیتی سیاوش قمیشی را می‌توان در  مصاحبه او با تلویزیون ضد انقلابی صدای آمریکا دید. او در حالی که سعی می‌کرد از پاسخ به این پرسش که «علیرضا قمیشی پسر شما هست یا نیست؟» طفره برود، سرانجام در برابر اصرار مصاحبه‌گر پاسخ داد: «نمی‌دانم[او پسر من است یا نه]، درباره او تحقیق کردم، ولی به نتیجه نرسیدم،» به راستی کسی که درباره پاره تن خود این‌گونه نظر می‌دهد و اینقدر سنگدل و بی‌عاطفه است، به طوری که حتی حاضر نیست در رسانه‌ها او را به عنوان فرزند خود قبول کند، با چه رویی خود را دوستدار مردمی می‌داند که فرزندش هم یکی از همان‌ها است.
اما درباره خواننده دیگر این قطعه یعنی فائقه آتشین(گوگوش) که پیش از انقلاب نماد فساد جنسی بود، باید گفت که او نیز سابقه خواندن علیه انقلاب اسلامی را دارد، علاوه بر این او در جریان فتنه سبز حضوری میدانی در میان طرفداران فتنه که در خارج از کشور تجمع کرده بودند، داشت. او در تجمع مذکور در حالی که شالی سبز به گردن آویخته بود، در مصاحبه با خبرنگاران گفت: «ما داریم تلاش می‌کنیم نحوه زندگی غیر دموکراتیک و بسیار ابتدایی و عصر حجری را از بین ببریم.»
این  پیرزن 73 ساله که نظام اسلامی را عصر حجری می‌داند چند سال پس از این مصاحبه، آهنگی در حمایت از قومی خواند که قدمت آن مربوط به سال‌ها پیش از ظهور اسلام است. او با وقاحت آهنگی در حمایت از حامیان قوم لوط خواند و به صورت علنی  به جرگه تبلیغ‌کنندگان همجنس‌بازی پیوست.
با توجه به خوانندگی دو خواننده پیر زوار دررفته در این آهنگ، پرسشی که مطرح می‌شود این است که مخاطب اصلی این آهنگ چه قشری از مردم هستند؟
در پاسخ باید گفت به دلیل تغییر فضای موسیقی کشور و ناتوانی بسیاری از خواننده‌ها در به روز کردن خود با وضعیت موجود، بسیاری از خواننده‌های قدیمی لس‌آنجلسی در میان مخاطبان فعال موسیقی که نوجوانان و جوانان هستند، طرفداران زیادی  ندارند و مخاطبان این خواننده‌های پیر، بیشتر قشر میانسال جامعه هستند و هدف به خیابان کشیدن این قشر جامعه است،قشری که سرپرست خانوار هستند و مشکلات اقتصادیشان این دو خواننده تاریخ مصرف گذشته را به طمع انداخته تا آنها را به ایستادن در برابر انقلاب ترغیب کنند
  1. البته درست است که در حال حاضر مردم به عملکرد مسئولان انتقاد دارند، اما مردم ایران در طول این چهل سال هیچ وقت با اصل انقلاب اسلامی مخالف نبوده‌اند و پای نظام اسلامی ایستاده اند به طوری که هنوز هم این مردم برای حفظ این انقلاب، شهید می دهند و گواه آن شهدای مدافع حرم است.
وسوسه براندازی در خواننده‌های طاغوتی !
وسوسه براندازی در خواننده‌های طاغوتی !
وسوسه براندازی در خواننده‌های طاغوتی !
وسوسه براندازی در خواننده‌های طاغوتی !
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات