صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹  ، 
کد خبر : ۳۲۱۱۰۸

از پروپاگاندای ضد انقلاب تا تفرقه‌افکنی در مجلس

1ـ از رفتار شما تعجب نمی‌کنیم!

«سایت رجا» نوشت: اینکه برخی خوانندگان و هنرپیشه‌های ضد انقلاب، سر از دربار دیکتاتورهای سعودی درمی‌آورند، چیز تازه‌ای نیست. اینکه تقریباً همه هنرمندان ضد انقلاب که عمری است دارند به عرب و اسلام به اسم بربریت و خشونت فحش می‌دهند، رفته‌اند عربستان سعودی کنسرت اجرا کنند به کنار، وقتی «شادمهر» روی سن داشت آهنگ مشترکش با «ابی»، یعنی «رؤیای ما» را که تولید سال 1392 است، می‌خواند و از دنیای بدون جنگ و همراه با آزادی می‌گفت و فریاد می‌زد: «دنیایی که بمب و موشک نمی‌سازه، موشک روی خواب کودک نمی‌اندازه، دنیایی که تو اون زندونا تعطیلن، آدم‌ها به جرم پرسش نمی‌میرن» یاد مرضیه، آن خواننده ضد انقلابی افتادم؛ مرضیه هم با کلی تبلیغات رفت عراق زیر سایه صدام و آنجا هم روی تانک منافقینی که کلی از مردم ایران را کشته‌اند، از ایران، مردم ایران و آزادی خواند! «اکبر گنجی» نیز در مطلبی با اشاره به اینکه برخی روشنفکران برنامه‌های ضد ایرانی عربستان و آمریکا را پیش می‌برند، نوشته است: «من کارمند رسمی بخش پروپاگاندای دولت عربستان سعودی هستم. من کارمند رسمی بخش پروپاگاندای محمد‌بن‌سلمان هستم. من به عنوان کارمند حقوق می‌گیرم تا پروپاگاندای این دولت‌ها علیه ایران را پیش برم. اینک وظیفه ما هراس و وحشت‌افکنی پیرامون شیوع ویروس کرونا در ایران است تا با فروپاشاندن سازمان اجتماعی، مردم را به خشونت جمعی بکشانیم.» وی در پایان می‌نویسد: «ما تشنه مرگ و خون مردم ایران هستیم. کرونا برای ما نعمت است. اگر وزارت بهداشت اعلام کند ۱۰۰ هزار نفر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و ۱۰ هزار نفر جان باخته‌اند. ما خواهیم گفت این دروغ است و ۱۰ میلیون نفر مبتلا شده و یک میلیون نفر جان باخته‌اند.»

2ـ تفرقه‌افکنان این‌گونه‌اند

در حالی که مجلس یازدهم در دست نیروهای انقلاب و دغدغه‌مند نسبت به خدمت مردم شکل گرفته است، برخی افراد و جریان‌های سیاسی می‌کوشند با انواع سخنان، نمایندگان انقلابی را از خدمت به مردم به مسیرهای انحرافی و ایجاد اختلاف سوق دهند. «صادق زیباکلام» فعال سیاسی اصلاح‌طلب در روزهای گذشته گفته بود: «زمام امور مجلس یازدهم در اختیار جبهه پایداری و احمدی‌نژادی‌ها خواهد بود. حکایت آقای قالیباف و هواداران ایشان در مجلس یازدهم مانند فراکسیون امید در مجلس دهم خواهد بود و به همین دلیل از تأثیرگذاری بالایی برخوردار نخواهند بود. واقعیت این است که جبهه پایداری و طرفدران آقای احمدی‌نژاد علاقه‌ای به حامیان آقای قالیباف ندارند.» «غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی» کاندیدای رد صلاحیت شده مجلس نیز پیش از این گفته بود: «اجماع اصولگرایان در مجلس آینده سخت به ‌نظر می‌رسد. هر سه گروه (قالیبافی‌ها، احمدی‌نژادی‌ها، پایداری‌ها) دارای غرور کاذبی هستند که این غرور اجازه نمی‌دهد بین آنها اجماع صورت بگیرد... نکته دیگر اینکه قاطبه اصلی کسانی که وارد مجلس شده‌اند، نظامی هستند و سابقه اجرایی ندارند. این افراد به رویکرد قانون‌گذاری و آیین‌نامه‌های مجلس و سیاست‌های ابلاغی اشرافیت دقیقی ندارند.» این در حالی است که وی پیش از این در اظهارنظری تأمل‌برانگیز با اعتراض به حقوق و دستمزد نمایندگان در مجلس گفته بود: «زمانی در دانشگاه فقط می‌خوابیدم و ۸ میلیون می‌گرفتم، اما الان صبح تا شب و دور از خانواده مشغول کار هستم و این حقوق مجلس فاجعه است. بعداً نگویند چرا نماینده دزد شد.»

3ـ آمریکا: مسئولان ایران بی‌کلاس هستند!

در روزهای گذشته تست کرونای بیش از 20 نفر از نمایندگان مجلس مثبت اعلام شده است و برخی نیز بستری شدند، حتی دو نفر از منتخبان مجلس یازدهم فوت کرده‌اند؛ همین موضوع باعث شک و شبهه برای «صدای آمریکا» شده است. شبکه VOA که نمی‌تواند مردمی بودن مسئولان جمهوری اسلامی ایران را (به‌ویژه در مقایسه با مقامات غربی) انکار کند، می‌کوشد همراهی آنان با عموم اقشار جامعه را ناشی از بی‌کلاسی و ناآشنایی با استانداردهای حاکمیتی جلوه دهد. «فاطمه رهبر» منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم و از اعضای شاخص حزب مؤتلفه بر اثر ابتلا به بیماری کرونا درگذشت. پیش از این نیز منتخب مردم آستانه‌ اشرفیه، «محمدعلی رمضانی‌دستک» به علت ابتلا به آنفولانزا فوت کرده بود.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات