صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵  ، 
کد خبر : ۳۲۶۱۶۳

روحانی: تصمیمات جدیدی برای محدودیت‌ها از شنبه اعمال می‌کنیم

حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا طی سخنانی اظهار داشت: هرچیزی که به اعتماد مردم به ستاد ملی کرونا و قرارگاه و وزارت بهداشت و درمان کاهش دهد به ضرر ما است.

وی افزود:‌ هر نهادی که به دولت یاری می‌رسانند به الزامات و پروتکل‌ها توجه کنند. وقتی می‌گوییم باید همه ماسک بزنند یعنی باید ماسک به وفور و با قیمت ارزان در جامعه باشد. درباره لوازم بهداشتی هم همینطور که البته همه اینها است و و مشکلی وجود ندارد و در این بین دولت الکترونیک باید لحظه به لحظه رشد کند.
رئیس‌جمهور درباره مصوبات جلسه امروز و محدودیت‌ها گفت: امروز تصمیماتی برای برای محدودیت‌ها گرفتیم و جزئیات آن نیز در هفته جاری نهایی می‌شود و از شنبه یعنی اول آذرماه عملیاتی خواهد شد؛ این طرح برای سراسر کشور است و به‌صورت هفتگی اعلام می‌شود و بنابر ویژگی هر شهر، مقرراتی برای آن اجرا می‌شود. امروز درباره کلیات این طرح بحث کردیم و در این هفته روی ریزه‌کاری‌های آن کار می‌شود. این طرحی است که اساسش تا پایان کرونا و تا آخر امسال و تا سال آینده هست و ادامه می‌یابد و وزارت بهداشت و قرارگاه عملیاتی ستاد، بیشترین مسئولیت را برای اجرای آن بر عهده دارند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات