صفحه نخست >>  عمومی >> ویژه ها
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷  ، 
کد خبر : ۳۳۶۵۰۸

وقتی سردار جوانی هدف تهاجم رسانه‌ای غرب قرار می‌گیرد

دکتر یدالله جوانی از پیشقراولان عرصه جهاد تبیین چنان مورد غضب دشمن خارجی و نفرت جریان های غرب پرست داخلی است

43 سال از انقلاب اسلامی ملت ایران می گذرد؛ انقلابی که منافع عده ای را چه در داخل ایران و چه در خارج از مرزهای جغرافیایی ایران در میان ملت های آزادی خواه که مورد چپاول مستکبران بودند به خطر انداخت و شاید فحوای خطری که در ذهن مخاطب می آید با خطری که در ذهن این چپاولگران می آید زمین تا آسمان توفیر داشته باشد. از این جهت که آنها خیلی دقیق گذشته، حال و آینده را با الفبای استکباری خود چیده اند و به یک باره اتفاقی همچون سونامی این لگوهای چیده شده را با خود می برد و آنها می مانند و زمینی بایر و دستی خالی؛ و انقلاب اسلامی ایران و بعد از آن هم تشکیل نظام جمهوری اسلامی همان خطری است که آنها برای نابودیش قسم می خورند و این قسم به آئینی سنتی و تاریخی مبدل می شود که حتی با تغییر دولتمردانشان از هر گروه و حزب و رنگ پوستی به شکلی عجیب در دستور کارشان می ماند.


تهاجمی به مثابه جنگ شناختی
دشمن قسم خورده ایران و ملت ایران و انقلاب اسلامی 43 سال تلاش کرد تا بلکه بتواند از طریق عملیات نظامی مستقیم، تحریک همسایگان به تجاوز به خاک کشور، تحریم و فشارهای اقتصادی به بهانه های واهی ملت ایران را تسلیم کند و چون با وجود پشتوانه های قوی همچون سرمایه انسانی و نهادهای نظامی مقتدر همچون ارتش و سپاه و نیروهایی جان برکف در ایران اسلامی، موفق نشد دست به تهاجمی از نوع فرهنگ، سرد و زیر پوستی زد؛ تهاجمی به مثابه جنگ شناختی تا بلکه بتواند  افکار عمومی در ایران را مورد تهاجم قرار داده و در اختیار بگیرد و از طریق ضربه به آنهایی که سالها در مسیر انقلاب قدم برداشته و جزو تاثیرگذاران هستند مردم را نسبت به انقلاب و نظامشان مایوس و ناامید کرده و انقلاب را ضعیف کند.


تهاجم سنگین تبلیغاتی
نقطه هدف در این تهاجم سنگین تبلیغاتی و رسانه‌ای، تصویرسازی غلط و منفی براساس روایت‌های دروغ، از تمامی حقایق و واقعیت‌های مرتبط با انقلاب اسلامی، در دل و ذهن مردم و به‌ویژه جوانان کشور است. دشمن سال ها تحقیق و تفحص کرده و حالا با چشمانی باز و آگاه به مسائل و فرهنگ ایرانی و اسلامی وارد عرصه مبارزاتی می شود. دشمن می داند از کدام دریچه حمله کند و افکار عمومی را در اختیار بگیرد لذا با کد رمزهایی که در فرهنگ ایرانی و اسلامی همچون خطوط قرمز و حساسی خودنمایی می کنند دست به جوسازی هایی می زند تا در تصور خود، دشمنش را از درون ضعیف کند.

دشمن دست به تخریب می زند و دست روی آنهایی می گذارد که می داند تاثیرگذار و جزو خادمان کشور بوده اند و سوابقشان، قدرت و نفوذ کلام و عملشان در صحنه عمل پشت آنها را به رعشه می اندازد و می رود تا همچون قاسم سلیمانی و فخری زاده به قهرمانانی بی بدیل مبدل شوند. به قول دکتر عبدلله گنجی مدیر مسئول روزنامه همشهری برای نیل به هدف شومشان از کد رمزهایی بهره می برند که می دانند سبب آبرو ریزی و تخریب می شود.

وحشت دشمن از پشتوانه های انقلاب
اما واقعیتی انکار نشدنی در این میان وجود دارد و آن اینکه هیچ گاه به قطار ایستاده سنگ نمی زنند و کوردلان و دشمنان، سنگشان را به سمت قطاری نشانه می روند که در حال حرکت است؛ دشمن خوب می داند چه کسی را تخریب کند و سنگش را به کدام پشتوانه انقلاب بزند؟ بله دقیقا آنهایی را نشانه می رود که از آنها وحشت دارد لذا آنها را در لیست سیاه تحریم خود می آورد و مدام در هر کارزاری که به پا می کند اولین سنگش را به سمت آنها می زند.
دشمن هر چه کرد نتوانست سردار سلیمانی را با آن اقتدار و تاثیر جهانی، تخریب کند و ناامیدانه نظاره گر شکست سناریوی تخریب سازی چهره هایش در قبال این سردار بزرگ اسلام شد. این بار به سراغ سردار دیگری می رود که می داند سال ها خدمت و مجاهدت در کارنامه دارد و بدتر از همه خود دستی بر قلم دارد و از اهالی فرهنگ و رسانه است و قدرت و نفوذ کلام دارد؛ سرداری که در اوج جوانی و پر شوری وارد عرصه خدمت به کشور و جنگ و مبارزه با دشمن می شود و از سال 59 تاکنون با تلاش های شبانه روزی نقشه های شوم و برنامه ریزی شده بسیاری از دشمن را نقش بر آب کرده است.

سردار جوانی و خط مقدم جهاد تبیین
سرداری که آنچنان مورد ترس دشمن است که برنامه ریزی بلند مدتی برای مبارزه رو در رو با وی می کند تا بلکه بتواند یکی دیگر از آنهایی که در مسیر رسیدن به هدف شومش فرمان ایست داده اند را از میدان به در کند. سردار یدالله جوانی سالهای سال است مورد کینه و تنفر منافقان و دشمنان است چرا که چهل و اندی سال است که در مسیر  پاسداری از انقلاب اسلامی و جهاد تبیین تلاش می کند و موفقیت های بسیاری در روشن سازی چهره کریه دشمن و افشای توطئه ها و فتنه ها داشته است.
سردار جوانی با داشتن مدرک دکترای مدیریت استراتژیک و تیزبینی بالایی که دارد تاکنون توطئه های بسیاری از دشمن را نقش بر آب کرده است و سر بزنگاه دست دشمنان را رو کرده است چنانچه وی جزو معدود کارشناسانی بود که در سال 88 دست دشمن  را برا ی توطئه انقلاب مخملی خواند و با تبیین به موقع نقش موثری در آگاه سازی مردم و جلوگیری از موفقیت دشمن  و حماسه حضور مردم برای نقش بر آب کردن این توطئه دشمن داشت. تبیینی که کینه دشمن را نسبت به سردار جوانی بیشتر و شاخک های اطلاعاتی دشمن را نسبت قدرت شناختی این سردار انقلاب بیشتر کرد. 

این کینه آنچنان بالا گرفت که دو سال پس از این تبیین روشنگرانه یعنی در ۲۳ فروردین  ۱۳۹۰اتحادیه اروپا طی تصمیمی نام سردار جوانی را در لیست تحریمی خود قرار داد. اما سردار جوانی همانطور که مورد غضب دشمن  قرار گرفت باز هم دست از مسئولیت خطیرش در حوزه سیاسی بر نداشته و همچنان، نقش مهمی در روشنگری و بصیرت‌افزایی در جبهه مقابله با جنگ نرم و شناختی دشمن ایفا کرده و می کند.

وقتی نیرنگ دشمن به خودش بر می گردد
این کارشناس خبره سیاسی با وجود مسئولیتش در معاونت سیاسی سپاه دست از آنچه وظیفه خود می داند، نکشید و در هر موضوع و نقطه‌ای که مورد هجمه دشمن قرار گرفته، بدون  کوچکترین ملاحظه ای  با قلم رسا، پرمحتوا ، قدرتمند و بیان منطقی و  مستدل خود در صحنه حاضر شده و ضمن مقابله با هجمه‌های دشمن، در دفاع از انقلاب و آرمان‌های ارزشمند آن فرمان رهبری در جهاد تبیین را به منصه ظهور می رساند  چنانچه دشمن به این امر واقف است که سردار جوانی از مقدمین خط تبیین و روشنگری است و هیچ حرکت دشمنانه ای از چشمانش دور نمی ماند و برای روشنگری و تبیین آن تمام قد ایستاده‌ است. 
دشمن برای تخریب دکتر جوانی حیله ها به کار بسته اما موفق نبوده است چنانچه آخرین نیرنگ دشمن اسرائیلی در منصوب کردن ارتباطی میان «کاترین پرز شکدم» با سردار جوانی هم به نتیجه نمی رسد و تیرشان به سنگ می خورد. درست زمانی که آیدی های فیک بسیاری در فضای مجازی با نام اشکدم فعال می شود و شروع به انتشار مطالبی  دروغی و کذب در این ارتباط می کند اشکدم در مصاحبه ای در بی بی سی منکر تمام اتهاماتی می شود که دشمن قصد داشته با آن سردار جوانی را مورد حمله و هجمه آنهم به شکل ناشیانه و البته ناجونمردانه قرار دهد. اشکدم در این مصاحبه عنوان کرده:«نه جاسوس بودم و نه با کسی از مقامات ایرانی رابطه‌ای داشتم.» و اینچنین مکر دشمن نامعلوم داخلی یا خارجی که قصد ضربه به سردار جوانی را دارند به خودشان بر می گردد.

هوچی گری ها ادامه دارد
هوچی گری های دشمن نامعلوم داخلی در قبال این ادعای دروغین که البته از سوی خود اشکدم هم تکذیب شد در حالی ادامه دارد که حالا دستشان برای مردم هم رو شده است چنانچه به گفته عبدالله گنجی «دکتر جوانی ایشان را حتی یک‌بار از نزدیک ندیده است. حتی در قالب خبرنگار مصاحبه‌ای با وی نداشته است اصلا چیزکی نبوده است که ایشان به چیز تبدیل کرده باشد و بدون تردید محتوایی که به‌نام ایشان تولید و توزیع می‌شود توسط یک سرویس امنیتی با مشاوری ایرانی تهیه شده و حساسیت‌ها و احساسات منفی و مثبت ایرانیان را می‌داند. این مرحله حمله به قدرت نرم سپاه را برنامه‌ریزی کرده‌اند تا پرچم‌داران جهاد تبیین را از معرکه جهاد خارج کنند.»
این بار اولی نیست که دشمن و جریان های سیاسی غرب گرایانه داخلی این سردار خادم انقلاب را مورد هجمه های ناروا قرار می دهد و پیش از این هم با انتصابات دروغین در جریان فتنه 88 که خود دکتر جوانی از روشنگران توطئه دشمن در مسیر انقلاب مخملی بود، می خواستند وی را تخریب کنند. البته این امر دور از انتظار نبوده و نیست آن هم از جانب دشمنی که به هر ریسمانی برای دشمنی چنگ می زند، پوسیده است و جریان هایی معلوم الحال و نامعلوم داخلی که قطعا پیش از این در جریان همان فتنه ها از جهاد تبیینی سردار ضربه ها خورده اند.

دکتر یدالله جوانی از پیشقراولان عرصه جهاد تبیین چنان مورد غضب دشمن خارجی و نفرت جریان های غرب پرست داخلی است که هر بار با بهانه و دروغی واهی مورد تهاجم قرار می گیرد؛ اما آنچه مهم اینکه مردم امروز جامعه ایرانی خیلی بیدارتر و هوشیار تر از آن چیزی هستند که دشمن تصورش را می کند لذا به این راحتی ها گول نمی خورد.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات