صفحه نخست >>  عمومی >> ویژه ها
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۴  ، 
کد خبر : ۳۳۸۱۰۶

یک پیشنهاد جالب به پمپئو!!

سال گذشته شاهد فرار شبانه ۱۴۰ هزار نظامی از پایگاه‌های آمریکا در افغانستان بودیم؛ پایگاه‌هایی که به اذعان برخی رسانه‌های آمریکا، آن‌ها ۲۰ سال و ۲ تریلیون دلار برای تأسیس آن هزینه کرده بودند
پایگاه بصیرت / گروه بین المللی/ فرهاد مهدوی

وزیر خارجه سابق آمریکا"مایک پمپئو" در مصاحبه‌ای با شبکه سعودی العربیه از ترور بزدلانه شهید سلیمانی به‌عنوان یک موفقیت یاد کرده و گفته است که «هشداری وجود داشت که اگر به ژنرال سلیمانی حمله کنید، جنگی رخ خواهد داد. ما این کار را انجام دادیم و هیچ جنگی روی نداد». اما درپاسخ به پامپئوکه می گوید هیچ جنگی رخ نداده است به برخی از شکست های آمریکا در منطقه در این مدت کوتاه اشاره می کنیم تا شاید از خود فراموشی رهایی یابد و ببیند که بدون هیچ جنگی چگونه این همه شکست خورده است:

گزاره‌های خبری:

 1- سال گذشته شاهد فرار شبانه ۱۴۰ هزار نظامی از پایگاه‌های آمریکا در افغانستان بودیم؛ پایگاه‌هایی که به اذعان برخی رسانه‌های آمریکا، آن‌ها ۲۰ سال و ۲ تریلیون دلار برای تأسیس آن هزینه کرده بودند و تجهیزات متعددی که از آن به‌جامانده یا نصف و نیمه رها شده بود. آیا این امر از نگاه امثال پمپئو شکست محسوب نمی‌شود؟ البته این رویه قاتلان شهید سلیمانی برای فرار از محاکمه است که همواره ضرباتی که پس‌ازاین ترور بر آن‌ها وارد شده است را یا مخفی کرده و یا غیرمرتبط با شهادت سردار سلیمانی بیان کرده‌اند.

 2- این شکست در عراق هم مشهود و ملموس بود؛ چراکه آمریکایی‌ها آمده بودند تا در عراق بمانند و برای حضور ۱۵۰ هزار نظامی آمریکا در چندین پایگاه نظامی برنامه‌ریزی مفصل کرده بودند؛ اما امروز فقط ۲۵۰۰ نظامی آمریکایی در چند پایگاه محدود حضور دارند؛ آن‌ها اگر فرار نکرده‌اند، به مرخصی سالیانه رفته‌اند؟!

3- پمپو قطعا می داند که در دو سال گذشته سیستم حکومتی رژیم صهیونیستی چقدر آسیب پذیر شده است،بگونه ای که مانند گذشته ارتش رژیم اشغالگر قدس قدرت مبارزه با فلسطینیان را ندارد ،مبارزان فلسطینی در جنگ12 روزه از موشکی به نام "قاسم" که به نام قاسم سلیمانی مزین است رونمایی کردند و تا عمق سرزمین های اشغالی را در دفاع از قدس هدف قرار دادند،آقای پمپئو! حتما می دانید که در طول 12 روز 4400 موشک به سمت رژیم اشغالگر قدس پرتاب شد که و سامانه های گنبد آهنین نیز کارایی خود را از دست دادند و نتوانستند از اصابت آنها به هدف جلوگیری کنند. آیا قبل از شهادت حاج قاسم شاهد اینگونه هرج و مرج و ترس و وحشت و التماس برای توقف جنگ در میان مسوولین صهیونیست بودید؟ بدانید که  خون حاج قاسم باعث اتحاد تمام مردم و گروههای فلسطینی شد و این پیروزی ها را رقم زد.

آقای پمپئو شما تلاش های زیادی برای خاموش کردن رگه های مقاومت و تهی کردن دستان آنان انجام دادید ،الان خودتان فکر کنید که آیا اسرائیل امروز امن تر و قدرتمند تر از گذشته است؟ نیازی نیست که با فرصت اندکی که دارید به مراکز جاسوسی سر بزنید ،بلکه فقط جملات کلیدی مقامات اسرائیل در طی دو سال اخیر بخوانید که همه نا امیدانه فریاد می زنند که اسرائیل در حال فروپاشی است.اخیرا نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی پرده از روی واقعیت های این رژیم برداشته و اعتراف کرده: ما با خطر فروپاشی روبرو هستیم و "اسرائیل" شاهد وضعیتی نزدیک به فروپاشی است در همین حال رئیس ‌سابق «شاباک» در مقاله خود که با عنوان «با این سبک برای ما کابینه‌ای باقی نخواهد ماند»پیش‌بینی کرد که «اسرائیل تا نسل آینده باقی نخواهد ماند.»

4- جوشش خون حاج قاسم باعث اوج گیری قدرت مقاومت در فلسطین شده است؛زیرا رژیم صهیونیستی از زمان اشغال فلسطین به دنبال ایجاد بازدارندگی در فلسطین و کشورهای همسایه فلسطین بوده است،اما مقاومت با پیشرفتی که دربالا به آن اشاره شد و با هجومی کردن اقدام مقاومت علیه رژیم صهیونیستی که برای اولین بار در نبرد «شمشیر قدس» شکل گرفت این بازدارندگی را معکوس کرده است. به این معنا که حالا رژیم صهیونیستی می‌داند اگر دست از پا خطا کند و اقدامی علیه فلسطین یا فلسطینیان انجام دهد با شمشیر مقاومت مواجه خواهد و هزینه‌های این مواجه آنقدر می‌تواند سنگین باشد که به حذف صهیونیست‌ها ختم شود.

5- دولت فدرال اعلام کرده که ماهیانه بیش از دو میلیون دلار برای تأمین امنیت امثال پمپئو پرداخت می‌کند و سال گذشته یک پویانمایی دودقیقه‌ای با عنوان «انتقام حتمی است»، فشار روانی گسترده‌ای به کسانی که در قفس بودند، وارد کرد،یکبار به تصویر خودتان در آینه دقت کنید که از آن موقع تا حالا چقدرلاغر شده اید،به هرحال پیشنهاد می‌شود اگر می‌توانید از قفس بیرون بیایید و در هرکدام از خیابان‌های نیویورک که به نظرتان امن است، حاضر شوید و ببیند که" إِنَّ رَبَّكَ لَبِالمِرصادِ"به یقین پروردگار تو در کمینگاه (ستمگران) است!(فجر14)

6-ضربه مغزی عین الاسد را با 12 موشک دقیق نقطه زن را هم فراموش نکنید. عملیاتی که میزان کشته ها و خسارات آمریکا در آن باید تا 100 سال سری بماند و منتشر نشود.

7-شبانه روز تمام پایگاه های آمریکایی در عراق و سوریه علیرغم تدابیر شدید امنیتی در حال انفجار هستند، حتماً این انفجارها مانند عین الاسد که حتی سردرد سربازان آن اعلام هم نمی شود به عنوان جشن تولد نامگذاری کنید تا از شأن ابرقدرتی آمریکا چیزی کم و کاست نشود.

نکته پایانی
 آمریکا بزرگ‌ترین ساختار تروریستی دنیاست. بر اساس پروژه هزینه‌های جنگ دانشگاه براون، تعداد کل غیرنظامیانی که از خشونت مستقیم در جنگ‌های آمریکا از ۱۱ سپتامبر تاکنون جان خود را از دست داده‌اند، به ۳۶۴ هزار تا ۳۸۷ هزار نفر می‌رسد و بر اساس این آمار، از فوریه ۲۰۲۰ تاکنون ۳۲۴۶ بمب و موشک بر روی افغانستان، عراق و سوریه ریخته‌اند. 2- اما وحشیانه‌ترین ترور که ماهیت آمریکایی‌ها را مشخص کرد، ترور شهید سلیمانی به‌عنوان علمدار مبارزه با داعش بود. 3- مقام معظم رهبری فرمودند که شهید سلیمانی از حاج قاسم سلیمانی برای دشمنانش خطرناک‌تر است. آمریکا و رژیم صهیونیستی می‌دانند که پس از شهادت حاج قاسم شکست‌هایشان در جبهه‌های سوریه، فلسطین اشغالی، یمن، افغانستان و خلیج‌فارس بیشتر از گذشته بوده است و امنیت دریایی، زمینی و امنیتی آن‌ها به نحو محسوسی کاهش داشته است.

آنچه گفته شد در حالی است که انتقام خون حاج قاسم هنوز گرفته نشده است و این انتقام نه در ایران بلکه توسط همه آزادیخواهان در سراسر جهان گرفته خواهد شد. خدای متعال می‌فرماید: «انّهم یكیدون كیدا و اكید كیدا»؛ آن‌ها مكر می‌ورزند، اما مكر الهی بر مكر آن‌ها قطعاً غالب خواهد شد. (الطارق 15.)

 

 

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات