صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲  ، 
کد خبر : ۳۳۸۵۷۰

اجتماع بزرگ بانوان تهران در استادیوم آزادی

مراسم اجتماع بزرگ بانوان تهران با عنوان مهر فاطمی در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار شد.
اجتماع بزرگ بانوان تهران در استادیوم آزادی+فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، همزمان با دهه امامت و ولایت و بزرگداشت هفته عفاف و حجاب «اجتماع بزرگ مهر فاطمی‌» در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی صبح امروز آغاز شد.

این اجتماع در راستای تبیین مسئله حجاب در اسلام و ارائه مطالبات بانوان با حضور بانوانی از قشرهای مختلف و خانواده‌های معظم شهدا تشکیل شده است.

 

سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ در اجتماع بزرگ دختران ضمن عرض تبریک عید قربان و غدیر اظهار کرد: دشمن انقلاب این روز‌ها به گوهری چون حجاب هجمه‌های زیادی وارد می‌کند، رهبر انقلاب فرموده بودند که هر ارزشی که باعث حفظ نظام اسلامی و انقلاب اسلامی می‌شود مورد هجمه دشمن خواهد بود لذا ملت ما به همه بانوان محجبه افتخار می‌کند چرا که خار چشم دشمنان انقلاب هستند.

 

وی گفت: این را همه دنیا بداند، زنان ما، بانوان ما از همان روزی که حضرت زهرا(س) را به عنوان الگوی تمام عیار خود انتخاب کردند از همان روز حجاب اسلامی و انقلابی را برگزیدند، شماها در دانشگاه‌ها قانون اجباری وضع و بانوان محجبه را از تحصیل در دانشگاه ها محروم می‌کنید و آنها را رسما اخراج می‌کنید.

در ادامه برنامه، گروه هنری ریحانه نمایش آهنگ عفاف را اجرا کردند، این گروه همزمان با خواندن سرود وارد سالن شده و سپس به اجرای نمایش پرداختند.

 

فیلم| اجرای نمایش آهنگ عفاف و نور توسط گروه هنری ریحانه

در این اجتماع باشکوه دختران دهه هشتادی و نودی نوشته‌هایی با عناوین «چادر مشکی من یادگار مادرم زهراست، حرمت دارد»، «حجاب تضمین کننده سلامت جامعه و مصونیت در برابر شیطان و تهاجم فرهنگی است»، « اصالت زن مسلمان عفت اوست»، « حجاب یعنی مدیریت احساس برای حضور فعال در جامعه» را دست داشتند و با راه‌اندازی پویش «ایران عفیف» اقتدار خود را به دنیا نشان دادند.

 

حجت الاسلام ابوالقاسم علیزاده نماینده ولی فقیه سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ در این مراسم گفت: جنگ همه جانبه‌ای داریم، بانوان محجبه امروز رزمندگان اصلی این جبهه در صیانت از عفاف و حجاب هستند. درود خدا بر تک تک شما خواهران و مادران این سرزمین باد.

در ادامه مراسم برای متبرک کردن فضا و ادای احترام به ساحت مقدس امام رئوف، صلوات خاصه امام رضا علیه السلام قرائت شد.

 

فیلم| پخش صلوات خاصه امام رضا علیه السلام

 

بانوان جوان و نوجوان محجبه‌ای که برای پاسداشت عفاف و حجاب در این مراسم حضور پیدا کرده بودند با سردادن ندای «لبیک یا خامنه‌ای» در سالن با رهبر معظم انقلاب بیعت کردند.

 

فیلم| سردادن ندای «لبیک یا خامنه‌ای»

میثاقی برای حفظ حریم خانواده

مدافعان حریم خانواده یک صدا با قرائت میثاقنامه عهد بستند تا همچون سرور زنان عالم حضرت زهرا(س) حافظ عفاف و حجاب باشند. «ما دختران و مادران سرزمین پاک و باشکوه ایران، در پیشگاه خداوند سبحان و در محضر قران کریم و با اغتنام ار فرصت و ظرفیتی که انقلاب اسلامی در رشد و تعالی خودباوری و آزاداندیشی بوجود آورد، با ولی حاضر، حجت خدا، حضرت ولیعصر(عج) و نائب برحقش امام خامنه‌ای پیمان می‌بندیم: فرمان پذیری از ولایت فقیه در تمامی ابعاد و توجه به توصیه‌های معظم‌له به بانوان در بیانات و مکتوبات را سرلوحه حرکت در مسیر تحقق ظهور و تشکیل تمدن نوین اسلامی دانسته و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نکنیم».

 
 
 
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات