صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱  ، 
کد خبر : ۳۴۰۵۳۹

حضور جالب و مثبت سخنگوی دولت در جمع دانشجویان معترض/ «گفتگو، بهترین راهکار است»

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت امروز در جمع دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی تهران حضور یافت و در نشست پرسش و پاسخی با موضوع آزاد با آنان شرکت کرد.

این حضور سخنگوی دولت در حالی انجام گرفت که دانشگاه‌های کشور در هفته گذشته شاهد تجمعاتی در برخی شهر‌ها بود و برخی تصور می‌کردند که این حضور می‌تواند به تشدید اختلاف‌ها و حرف‌ها و حتی احتمال برخی حرکت‌های رادیکال منجر شود، اما نه‌تن‌ها این اتفاق نیفتاد بلکه علی‌رغم برخی شعار‌های اولیه جمعی از دانشجویان، اما با حوصله و رویکرد گفتگویی سخنگوی دولت، این حضور نهایتاً در فضای خوب و مثبتی دنبال شد.

بیرون سالن سخنرانی بهادری جهرمی، برخی دانشجوبان اقدام به تجمع و سردادن شعار کرده بودند؛ امّا وی پس از اتمام پرسش و پاسخ داخل سالن، در جمع دانشجویان معترض بیرون از سالن نیز حضور یافت و با آن‌ها به گفتگو پرداخت.

در نهایت مراسم بدون هیچ‌گونه برخوردی بین دانشجویان با هم و یا مجموعه حراست به پایان رسید.

این اقدام سخنگوی جوان دولت در شرایطی که فضای دانشگاه‌ها همچنان شاهد برخی التهابات است می‌تواند الگوی موفقی از باز شدن باب گفتگو میان مسئولان و نسل جدید باشد و سایر مسئولان در نهاد‌های مختلف نیز با حضور در جمع‌های دانشجویی و گفت وگوی بی‌واسطه با آنان علاوه بر پاسخ دادن به سؤالات،  می‌توانند مانع از سوءاستفاده دشمن شوند و تهدید‌های احتمالی در این زمینه را به فرصت تبدیل کنند.
منبع: تسنیم

علی بهادری جهرمی ,

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات