صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۲  ، 
کد خبر : ۳۴۳۲۴۲

بنی گانتس: جنگ داخلی در اسرائیل در راه است

(کان) شبکه رادیو و تلویزیونی سراسری رژیم صهیونیستی، به نقل از وزیر جنگ سابق این رژیم فاش کرد، اسرائیل در آستانه جنگی داخلی قرار دارد که مسئولیت وقوع آن بر دوش بنیامین نتانیاهو نخست وزیر فعلی است.
گانتس این اظهارات را در جلسه فراکسیون پارلمانی تحت رهبری‌اش در کنست ایراد کرده و با اشاره به اصلاحاتی که کابینه نتانیاهو در قوه قضائیه در دست انجام دارد، این اقدامات را زمینه ساز وقوع جنگ داخلی بین صهیونیست‌ها اعلام کرد.
گانتس با اشاره تلویحی به پرونده های مفتوح نخست وزیر رژیم صهیونیستی در دادگاه های صهیونیستی، خطاب به بنیامین نتانیاهو گفت: اگر تصور می‌کنی ظلمی قانونی و حقوقی بر تو وارد شده است، نمی توانی با یک ظلم دیگر به جامعه و اسرائیل آن را تصحیح کنی.
روزنامه عبری زبان یدیعوت احارانوت هم به نقل از پیام گانتس به نتانیاهو در این اظهارات افزود: اگر این خط مشی را ادامه دهی، مسئولیت جنگ داخلی در جامعه اسرائیل را به دوش خواهی کشید، من به وضوح اعلام می‌کنم، تو راه ننگینی را برگزیده‌ای و ما در مقابل مبارزه را انتخاب خواهیم کرد.
گفتنی است از زمان روی کار آمدن بنیامین نتانیاهو، او و دستیارانش در کابینه اصلاحات گسترده‌ای را در ساختار قوه قضائیه رژیم صهیونیستی آغاز کرده‌اند که به گفته کارشناسان رسانه‌های عبری زبان، بزرگترین و ریشه‌ای‌‌ترین تغییرات در طول تاریخ این رژیم محسوب می‌شود.
این رویکرد باعث شد تا شنبه گذشته بیش از 10 هزار مهاجر صهیونیست در اعتراض به آن در تل‌آویو دست به تظاهرات بزنند.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات