صفحه نخست >>  عمومی >> یادداشت کوتاه
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۹  ، 
کد خبر : ۳۴۳۹۴۹

ایران به آمریکا درباره وقوع جنگ تمام عیار هشدار داد

مقامات ایرانی به نیوزویک گفتند هر گزینه نظامی که توسط آمریکا علیه ایران دنبال شود، منجر به درگیری همه‌جانبه با پیامد‌های سراسری در منطقه می‌شود.
پایگاه بصیرت / گروه بین‌الملل

https://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/breadcrump.gifhttps://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/breadcrump.gif به نظر می رسد که در شرایطی غرب از فشار اقتصادی و آشوب در داخل کشورمان به نتیجه ای خاص نرسیدند، اقدام به عملیات های خرابکاری کنند. رویکردبی که بشدت تحریک کننده است و ممکن است تبعات بسیار سختی برای اقدام کنندگان آن داشته باشند.  به طوری که نشریه «نیوزویک» در پی حمله ناموفق اخیر در اصفهان نوشت: مقامات ایرانی به نیوزویک گفتند هر گزینه نظامی که توسط آمریکا علیه ایران دنبال شود، منجر به درگیری همه‌جانبه با پیامد‌های سراسری در منطقه می‌شود. از نظر ایران، توسل به گزینه نظامی در هر سطحی به معنای ورود آمریکا به جنگ است. در حال حاضر ایران چنین احتمالی را ضعیف می‌داند. اگر آمریکا اشتباه محاسباتی کند و جنگی را آغاز کند، پیامد‌های این درگیری برای منطقه و جهان بر عهده خود واشنگتن خواهد بود. هیچ شکی وجود ندارد که ایران از توانمندی برای دفاع از امنیت و منافع خود برخوردار است.

 

* یک سخنگوی پنتاگون هم به این نشریه آمریکایی گفت: ما گزارش‌های خبری را دیده‌ایم، اما می‌توانیم تایید کنیم که هیچ نیروی نظامی ایالات متحده حملات یا عملیاتی در داخل ایران انجام نداده است. نیوزویک به سراغ مقام‌های وزارت جنگ رژیم صهیونیستی هم رفت و از آن‌ها درباره حمله ناکام اخیر به تأسیسات وزارت دفاع ایران سوال کرد، اما آن‌ها به درخواست برای مصاحبه پاسخ مثبت ندادند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات