صفحه نخست >>  عمومی >> یادداشت کوتاه
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۴  ، 
کد خبر : ۳۴۴۴۷۰

با وجود تجربه فلسطین، بحرین به صهیونیست‌ها زمین می‌فروشد!

شرکت «هیمنوتا» متعلق به صندوق "یهودیان" در سرزمین‌های اشغالی در یک حراج که توسط شرکت حراج عربی برگزار شد، جزیره‌ای خصوصی به مساحت ۹۵۵۴ متر مربع در بحرین را به قیمت ۲۱.۵ میلیون دلار خریداری کرد
پایگاه بصیرت / گروه بین‌الملل

https://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/breadcrump.gifhttps://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/breadcrump.gif در ۱۳ فوریه سال ۲۰۲۲ روزنامه بحرینی الوطن به نقل از وزارت دادگستری بحرین و شرکت مزایده‌های عربی از فروش مجموعه‌ای شامل یک صد ملک از جمله جزیره‌ای در اسکله غربی در یک مزایده عمومی خبر داد. اکنون رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند، صندوق "یهودیان" برنده خرید این جزیره به مبلغی حدود ۹ میلیون دینار شده است!

* شبکه ۷ رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که شرکت «هیمنوتا» متعلق به صندوق "یهودیان" در سرزمین‌های اشغالی در یک حراج که توسط شرکت حراج عربی برگزار شد، جزیره‌ای خصوصی به مساحت ۹۵۵۴ متر مربع در بحرین را به قیمت ۲۱.۵ میلیون دلار خریداری کرده که این جزیره مسکونی و دارای زمینه سرمایه‌گذاری برای پروژه‌هایی با ماهیت خاص است. خبری که بعدا از سایت شبکه حذف شد!

* اویری شنایر، نماینده حزب "آبی - سفید" در هیئت مدیره شرکت «هیمنوتا» در این رابطه می‌گوید، بر روی این جزیره می‌توان یک آسمانخراش ۵۰ طبقه بنا و از آن استفاده کرد. این آسمانخراش در صورت وقوع فاجعه یا جنگ می‌تواند به عنوان گزینه‌ای برای تخلیه ساکنان سرزمین‌های اشغالی مورد استفاده قرار گیرد.

* شنایر می‌گوید خرید این جزیره با اهداف بشردوستانه انجام شده و می‌توان از این جزیره استفاده کرد و ساکنان سرزمین‌های اشغالی را در مواقع ضروری نجات داد. همچنان که امکان مشورت با دولت بحرین در خصوص واگذاری حاکمیت بر این جزایر یا اراضی دیگر به رژیم صهیونیستی وجود دارد. همه چیز به صورت قانونی و مطابق با استاندارد‌های معمول و با موافقت کامل طرف‌های مربوطه و با هدف ایجاد زیرساخت در این املاک و جزایر انجام می‌شود.

* صندوق ملی یهودیان یک سازمان غیرانتفاعی است که در سال ۱۹۰۱ با هدف خرید زمین برای یهودیان تأسیس شد. این صندوق یهودیان ساکن سرزمین‌های اشغالی و دیگر یهودیان سراسر جهان را تشویق می‌کرد تا کمک‌های مالی خود برای خرید این جزیره را، که از طریق صندوق‌های آبی رنگ معروف خود جمع آوری می‌کند به این سازمان بفرستند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات