صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹  ، 
کد خبر : ۳۴۵۸۱۳

سیرک همبستگی رضا پهلوی و رفقایش یک ماه نشده فروپاشید!

منشوری که می‌گفتند برای براندازی فوری جمهوری اسلامی آمده و اسمش هم همبستگی بود، خود به سرعت برق و باد از درون ورافتاد تا باز هم نشان دهد اپوزیسیون جمهوری اسلامی تا چه اندازه کاریکاتوری و توهمی است.

رضا پهلوی طی توضیحاتی درباره سرنوشت منشور همبستگی که از حدود یک ماه پیش (اسفند 1401) به همراه تروریستها و حامیان تروریسمی چون عبدالله مهتدی (از حزب تروریستی و تجزیه طلب کومله) و مصی علی نژاد و حامد اسماعیلیون و چند نفر دیگر تشکیل داده بودند، تلویحاً اذعان کرد که این حرکت به یک‌ماه نرسیده عملاً منحل شده است!

سیرک همبستگی رضا پهلوی و رفقایش یک ماه نشده فروپاشید!

وی نوشت که "هدف، کوشش و ترجیحم همیشه این بوده که حداکثر نیروهای سکولار و دموکراسی‌خواه از طیفهای مختلف با هم همکاری کنند. اما بر سر پیوستن چهره‌های پیشنهادی به گروه منشور، اجماع به دست نیامد". 

پسر دیکتاتور مخلوع ایران بر این اساس گفت که با وجود این، من خودم را فقط به حمایت و همکاری با یک گروه محدود نکرده‌ام، و همچنان در نقش مشوق و پشتیبان، بی‌طرفی نسبت به همه گروه‌ها را حفظ خواهم کرد!!!

این سخنان عملاً به معنای پایان این سیرک آنهم ظرف فقط چند هفته است.

منشوری که میگفتند برای براندازی فوری جمهوری اسلامی آمده و اسمش هم همبستگی بود، خود به سرعت برق و باد از درون ورافتاد تا باز هم نشان دهد اپوزیسیون جمهوری اسلامی تا چه اندازه کاریکاتوری و توهمی است.

 

منبع: تسنيم

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات