سیاسی >>  سیاسی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹  ، 
کد خبر : ۳۴۸۷۴۱

گزارشی از تجمع منافقین در پاریس/ تعداد جمعیت با جنگ‌زده‌های اوکراینی هم ۳هزار نفر نشد

پس از دستور دولت فرانسه مبنی بر لغو گردهمایی سالانه منافقین که هرساله در تاریخ سی‌ام خرداد در آلبانی و ویلپنت فرانسه برگزار می شود، منافقین توانستند بالاخره با لابی‌های گسترده، با حکم یک دادگاه محلی فرانسه، با چند روز تاخیر در 10 تیرماه، تجمعی در شهر پاریس برگزار کنند؛ تجمعی که با هدف سرپوش گذاشتن بر روی شکست‌های پی در پی اخیر این گروهک بود اما همزمان به محلی برای نمایش درماندگی و اضمحلال این فرقه تروریستی نیز تبدیل شد.

گزارش تسنیم از تجمع منافقین در پاریس/ تعداد جمعیت با جنگ‌زده‌های اوکراینی هم 3هزار نفر نشد

تجمع برگزار شده در شهر پاریس، نکات مهمی را نمایان کرد، از خشم منافقین بدلیل شکست‌های اخیر و عدم تحقق خیال خام براندازی که در اظهارات تند مریم رجوی سرکرده این گروهک علیه نظام جمهوری اسلامی کاملاً مشهود بود تا شیوه برگزاری این همایش و شکل تدابیر امنیتی که نشان داد تنها جان اعضای ارشد این گروهک و مقامات تاریخ مصرف گذشته اروپایی و امریکایی برای رجوی مهم بود، چرا که با وجود احتمال هرگونه تهدید امنیتی و حتی برخورد پلیس فرانسه، هواداران خود را مانند گوشت قربانی بدون هیچ تدبیر امنیتی در خیابان گردهم آورده بودند.

اما بر اساس بررسی‌های بعمل آمده و گزارشات دریافتی از محل برگزاری تجمع گروهک تروریستی منافقین در پاریس، آمار جالب توجهی بدست آمده که نشان می‌دهد این فرقه جنایتکار و ترد شده از جامعه ایرانی، علاوه بر از هم گسیختگی داخلی، حتی در اروپا هم منفور بوده و فاقد هرگونه جایگاه اجتماعی و هوادار دربین جوامع اروپایی است.

* منافقین دست به دامن جنگ‌زده‌های اوکراینی شدند

با توجه به عدم همراهی و امتناع بسیاری از هواداران سابق این گروهک برای شرکت در تجمع پاریس، منافقین برای پر کردن محل تجمع، مجبور به استفاده از اتباع سرگردان از کشورهای اوکراین، عراق، سوریه و افغانستان شدند.

به همین منظور تیم‌های معین شده‌ای از سوی منافقین با دادن وعده پاریس‌گردی‌، تامین هزینه سفر، اسکان و غذا به این اتباع سرگردان، از حضور آنها در تجمع استفاده کردند.

در گزارش‌ها آمده است که انگیزه اکثر عناصر خارجی برای حضور در مراسم، تفریح رایگان در قالب توریست در پاریس بوده است.

گفته شده با وجود تلاش فراوان منافقین برای حضور هواداران ایرانی جهت بهره‌برداری تبلیغاتی اما کمتر از یک سوم جمعیت حاضر در تجمع مذکور، ایرانی و مابقی از کشورهای یادشده بوده و بیشتر آمار مربوط به اوکراینی‌ها بوده است‌.

بر اساس آمار دریافتی، با وجود اینکه منافقین 190 دستگاه اتوبوس در سراسر اروپا برای جمع‌آوری نیرو و هوادار و انتقال به پاریس تدارک دیده بودند اما در نهایت تنها 12 اتوبوس به طور کامل پرشده و به محل تجمع وارد شد.

* 2760 نفر در تجمع سالانه منافقین

طبق آمار موجود، در مجموع آنها توانستند 2760 نفر را با وعده‌های گوناگون از جمله تخصیص مبلغ 50 تا 100 یورو به هر فرد، در پاریس گرد هم بیاورند.

اتفاق جالب دیگر در جریان تلاش این گروهک برای جمع‌آوری هواداران خود در اروپا، امید آنها به حضور گسترده هوادارانی از کشور آلمان بود، چرا که بیشتر متواریان و هواداران نفاق در این کشور حضور دارند، اما با وجود تاکید مکرر بر اهمیت مراسم و حیثیتی بودن آن، در نهایت 10 دستگاه اتوبوس از آلمان به پاریس در فرانسه منتقل شده که دو سوم از نفرات حاضر در اتوبوس ها از اتباع بیگانه کشورهای دیگر بودند.

* شعار علیه پوتین توسط تظاهرکنندگان اجاره‌ای اوکراین

در تصاویر و فیلم‌های منتشر شده از این برنامه، حضور اتباع اوکراینی با پرچم‌های کشورشان مشهود و قابل توجه بوده و از شعارهایی که علیه پوتین سرمی‌دادند اینطور برداشت می‌شود که این آوارگان جنگی بیشتر با هدف رساندن پیام درخواست کمک از جامعه جهانی در این مکان و در مقابل دروبین ها قرار گرفته بودند.

نکته مضحک حین پخش زنده مراسم، عدم توجه بسیاری از حاضرین به اظهارات سخنرانان و بی‌نظمی مشهود و ترک محل تجمع توسط برخی هواداران خارج از محل مقر برگزاری بود که منجر به عصبانیت مسئولین این تشکیلات تروریستی شده است.

سازمان مجاهدین (منافقین) ,

* تلاش برای حفظ روحیه اعضا

در تاریخ 2 تیر ماه، 8 روز پیش از برگزاری تجمع پاریس، یک جلسه توجیهی در خصوص گردهمایی سالانه به صورت کال کنفرانس در بستر یکی از شبکه های اجتماعی برای کلیه هواداران این گروهک با سخنرانی ابوالقاسم (حبیب) رضایی برگزار شد که وی در بخشی از اظهارات خود با اشاره به اینکه موضع و رفتار اخیر دولت آلبانی در واقع توطئه جمهوری اسلامی بوده، تلاش کرد تا با تحریک و تقویت امید در بین هواداران، آنها را وادار به حضور در تجمع پاریس گند.

اشاره رضایی به حملات اخیر پلیس آلبانی به مقر منافقین بود که در جریان آن یک نفر کشته، چند نفر مجروح و تعدادی هم بازداشت شدند.

در این حمله همچنین بسیاری از سرورها، هاردها و کامپیوترهای متعلق به یگان سایبری منافقین توسط پلیس توقیف شد که گفته می شود اطلاعات زیادی از این گروهک بخصوص درباره مرتبطین با آنها در داخل ایران در این هاردها و سرورها وجود دارد.

رضایی در آن تجمع گفته بود: «برنامه سالانه همچنان در جریان است و همه شما می‌بایست هرچه پررنگ‌تر و هرچه باشکوه‌تر در پاریس حضور به هم رسانید.» با این وجود شاهد بودیم که اظهارات و دستور وی با بی اعتنایی از سوی هواداران همراه شده و آنها به بهانه‌های گوناگون از حضور در پاریس خودداری کردند.

منافقین می‌دانند که تجمع پاریس نه یک پیروزی، بلکه یک شکست مفتضحانه دیگر برای این گروهک تروریستی به حساب می آید، شکستی تاریخی که هرگز نمی توانند آن را با هیچ عملیات رسانه ای پنهان کنند.

مسئولان این سازمان خود بهتر می‌دانند، ریزش در بین اعضا و هواداران بسیار جدی‌تر از گذشته بوده و از فردای این تجمع این نگرانی در بین آنها شکل گرفته که در صورت بقای آنها تا خرداد سال آینده حتی یک دهم این جمعیت اندک در پاریس را هم نمی‌توانند برای همایش سالانه خود گردهم بیاورند.

رجوی و دیگر اعضای جنایتکار و منفور این گروهک به خوبی آگاهند که دوران بزن در رو به پایان رسیده و سریال شکست‌های اخیر ادامه خواهد داشت و بزودی در نتیجه دیپلماسی مقتدرانه جمهوری اسلامی، ضربات سنگین دیگری را دریافت خواهند کرد.

 

منبع: تسنیم

برچسب ها: منافقین ، پاریس ، بصیرت
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات