سیاسی >>  سیاسی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۱  ، 
کد خبر : ۳۴۹۶۱۴

حداد عادل: جریان اصلاح طلب ناز می‌کند، اما در نهایت در انتخابات حاضر خواهد شد

حداد عادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به برنامه های انتخاباتی گفت: یازدهم اسفندماه امسال انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد. من به عنوان فردی که چهار دوره افتخار نمایندگی مردم تهران در مجلس تهران را داشتم و شانزده سال در این مسئولیت حاضر بودم از همه مردم در سراسر ایران در خواست دارم تا در انتخابات مشارکت داشته باشند زیرا این مشارکت مردم باعث افزایش قدرت سیاسی و اقتدار کشور و ملت ایران خواهد بود و طبعا حضور اشخاص و نامزدهای مختلف با گرایشات سیاسی مختلف صحنه سیاسی رقابتی را ایجاد خواهد کرد که انتخابات را جدی تر می‌کند.

حداد عادل
وی ادامه داد: توصیه بنده این است که نمایندگانی انتخاب شوند که بتوانند وظیفه نمایندگی را در مجلس به جدی ترین وجهه ممکن ادا کنند .

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره برنامه جریان اصولگرایی برای انتخابات گفت: ما همت خود را گذاشته ایم تا مناسب ترین افراد را شناسایی کنیم و به مردم معرفی کنیم و از مردم بخواهیم تا به آنها رای دهند البته مردم آزاد هستند اما ما تلاش خواهیم کرد که برای تشکیل یک مجلس کارآمد و مناسب و انقلابی انشالله افرادی مناسب را به مردم در قالب فهرست معرفی کنیم.

عادل درباره برنامه جریان اصلاحات نیز بیان کرد: برخی اصلاح طلب ها قدری سختگیر هستند اما برخی واقع بین تر هستند ؛ قدری ناز میکنند اما در هر حال در انتخابات شرکت خواهند کرد.

 

منبع: مشرق نیوز

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات