سیاسی >>  دولت >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴  ، 
کد خبر : ۳۵۱۰۲۹

بهادری جهرمی: تحریم رسانه‌های ایرانی دست و پا زدن غرب برای سرکوب حقیقت است

سخنگوی دولت ضمن تبریک به خبرگزاری فارس، تسنیم و پرس تی وی برای انعکاس صدای حقیقت گفت: تحریم رسانه های ایرانی دست و پا زدن تکراری از سوی غرب برای سرکوب حقیقت است که به روشنی سیاست های دوگانه آمریکا را مشخص می کند.

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در نشست خبری امروز سه‌شنبه ۲۸ شهریورماه گفت: ۳۱ شهریورماه سالروز آغاز جنگ تحمیلی است؛ یاد و خاطره همه شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان دفاع مقدس را گرامی می‌داریم.

بهادری جهرمی: تحریم رسانه‌های ایرانی دست و پا زدن غرب برای سرکوب حقیقت است

وی افزود: در هفته جاری دومین سفر ریاست محترم جمهوری به نیویورک برای حضور در مجمع عمومی سازمان ملل متحد صورت گرفت. همچنین روز گذشته بسته شدن دو پرونده مهم در عرصه سیاست خارجی یعنی آزادی اموال بلوکه شده ایران در کره جنوبی و آزادی شهروندان به ناحق محبوس شده در آمریکا را شاهد بودیم.

بهادری جهرمی تاکید کرد: در روزهای گذشته همچنین شاهد برگزاری دو رویداد مهم زیارتی اربعین و ایام شهادت امام رضا (علیه السلام) بودیم که حدود ۹ میلیون از هم‌وطنان ما در این مراسمات حضور پیدا کردند. زیارت قبول می‌گوییم به تمامی زائران و تشکر و خداقوت به همه دست اندرکاران عرض می‌کنیم.

وی ادامه داد: روز یکشنبه ۲۶ شهریورماه ۱۴۰۲، در چهل و پنجمین نشست کمیته میراث جهانی یونسکو، ۵۴ «کاروانسرای ایرانی» به‌عنوان بیست و هفتمین اثر تاریخی و طبیعی ایران در یونسکو به ثبت جهانی رسید.

وی افزود: استانداران ایلام و هرمزگان در هیات دولت حاضر شدند و گزارش پیشرفت مصوبات سفرهای استانی را ارایه کردند و کمبودها مطرح شد و تصمیم گیری های لازم اتخاذ شد.

سخنگوی دولت گفت: تقریبا همه دستگاه‌ها حساب های اصلی و فرعی خود را به حساب خزانه تبدیل کرده اند و کمتر از 40 حساب فرعی و اصلی به حساب واحد خزانه وصل نشده اند.

وی افزود: تحریم رسانه های ایرانی دست و پا زدن تکراری از سوی غرب برای سرکوب حقیقت است که به روشنی سیاست های دوگانه آمریکا را مشخص می کند از یک سو از رسانه های حامی تروریست حمایت می کنند ولی در مقابل رسانه مستقلی که صدای مخالف او دارد را نمی توانند تحمل کنند این مسأله هم اتفاق تازه ای نیست و پیش از این نیز رخ داده بود.

بهادری جهرمی تاکید کرد: به فارس، تسنیم و پرس تی وی تبریک می گویم چرا که توانسته اند صدای حقیقت را منعکس کنند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات