سیاسی >>  امنیتی - دفاعی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸  ، 
کد خبر : ۳۵۶۱۰۱

شناسایی جاسوسان موساد نشان‌دهنده پیشرو بودن دستگاه امنیتی کشور

سخنگوی دولت با اشاره به شناسایی جاسوسان موساد در ۲۸ کشور توسط دستگاه امنیتی کشورمان گفت: این اقدام نشان از موفقیت و پیشرو بودن دستگاه امنیتی کشور دارد.

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت صبح امروز در نشست خبری خود در پاسخ به سوال خبرنگار فارس درباره شناسایی جاسوسان موساد در ۲۸ کشور جهان توسط وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران گفت: تشکر می‌کنم از مجموعه‌های امنیتی و اطلاعاتی و سربازان گمنام امام زمان که در عرصه‌های تقابل با دشمن همواره فعال هستند، اقدامی هم که اخیراً انجام شد نشان از موفقیت و پیشرو بودن دستگاه امنیتی کشور دارد.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص جنگ ترکیبی دشمن گفت: همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند ما در یک جنگ ترکیبی با دشمن به سر می‌بریم و این جنگ ترکیبی علیه ملت ایران هم تنها محدود به فضای رسانه و افکار عمومی نبوده و در حوزه‌های مختلف است. البته در عموم آنها ملت بزرگ ایران پیروز شده است.

 بهادری جهرمی اضافه کرد: یکی از محورهای این جنگ ترکیبی هم هم اقدامات خرابکارانه‌ در حوزه‌های امنیتی بوده که نه تنها در کشور ما بلکه در کشورهای دیگر هم عوامل آن از سوی دستگاه‌های امنیتی کشورمان شناسایی شدند.

وی اضافه کرد: طبیعت در دیپلماسی امنیتی که دستگاه‌های امنیتی ما با حوزه‌های مختلف دارند همان دستگاهی که شناسایی کرده توانمندی حقوقی و دیپلماسی امنیتی و اقدامات لازم برای مقابله با آنها را خواهد داشت.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات