صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱  ، 
کد خبر : ۳۵۲۴۴۰

مراسم خاکسپاری آرمیتا برگزار شد

مراسم خاکسپاری آرمیتا پیش از ظهر امروز در بهشت زهرا تهران با حضور خانواده و دوستانش برگزار شد.

مراسم تشییع و تدفین پیکر آرمیتا گراوند پیش از ظهر امروز با حضور خانواده و دوستان آرمیتا در قطعه ۹۹ بهشت زهرا برگزار شد.

مراسم خاکسپاری آرمیتا برگزار شد

پس پایان مراسم و هنگام قرائت دعا تعدادی از افراد سعی در شعار دادن و برهم زدن نظم مراسم خاکسپاری داشتند که بازماندگان آن مرحوم با آنها همراهی نکردند.

صبح روز یکشنبه ۹ مهر ۱۴۰۲، «آرمیتا گراوند»، دختر دانش‌آموزی که از ایستگاه شهدا خط ۴ مترو تهران به سمت مدرسه خود می‌رفت که پس از ورود به واگن مترو دچار افت فشار گردیده و با برهم خوردن تعادل، سرش به سکوی قطار مترو برخورد و دچار آسیب می‌شود. بلافاصله آرمیتا توسط عوامل اورژانس به نزدیک ترین بیمارستان منتقل شد و علیرغم تلاش پزشکان پس از گذشت ۲۸ روز، در روز ۶ آبان ۱۴۰۲ جان خود را از دست داد.

از همان ساعات اولیه، رسانه‌های ضدایرانی برخلاف همه اسناد و مدارک و گواه شاهدان عینی، اقدام به تحریف واقعیت نموده و علت وقوع این حادثه را برخورد و درگیری آرمیتا با افرادی داخل مترو بر سر حجاب اعلام کرده بودند.

اما پدر و مادر آرمیتا گفتند که پس از بررسی‌ و مشاهده تمام دوربین‌های مترو برایشان محرز شده که «هیچ  فردی در مترو با آرمیتا برخورد نداشته است». 

رسانه های ضد انقلاب با القا اخبار دروغ و استفاده از  تمام توان خود تلاش کردند تا حاشیه‌هایی را برای این مراسم ایجاد کنند اما موفق نشدند. بررسی عملکرد 5 رسانه ضدایرانی و صفحات مجازی آنها نشان می‌دهد این رسانه‌ها در بازه زمانی 23 شهریور تا 9 آبان سال 1401 (46 روز) بیش از 38 هزار دروغ را درباره حوادث سال 1401 ایران منتشر کرده‌اند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات