تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸  ، 
کد خبر : ۳۵۳۷۸۸

شیخ نعیم قاسم: نتایج جنگ غزه ضد اسرائیل خواهد بود

معاون دبیرکل حزب الله لبنان با تاکید بر اینکه مقاومت همچنان برای ادامه جنگ با دشمن در آمادگی کامل به سر می‌برد اعلام کرد که نتایج جنگ کنونی ضد اسرائیل خواهد بود و مردم فلسطین استوارتر و قدرتمندتر از قبل از این جنگ خارج خواهند شد.

شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان طی سخنانی درباره روند تقابل با دشمن صهیونیستی و عملیات‌هایی که مقاومت در جنوب لبنان ضد مواضع اشغالگران انجام می‌دهد گفت،مقاومت پایدار خواهد بود و ادامه خواهد داشت و خودش را برای ادامه مسیر آماده کرده است.

وی افزود، عامل قدرت مقاومت حق ملت فلسطین در سرزمین خودشان و پایبندی این ملت به مقاومت و نیز اراده آنها برای مبارزه تا آخرین نفس است. اکنون مسابقه زمان است و سوال این است که در نهایت چه کسی به هدف خود خواهد رسید؟ آیا رژیم صهیونیستی با از بین بردن آرمان فلسطین به هدف خود می‌رسد یا مقاومت با پایداری خود دشمن را از رسیدن به این هدف ناامید می‌کند؟

شیخ نعیم قاسم تصریح کرد،مسلم است که اسرائیلی‌ها طی پنجاه روز تجاوزگری به هیچ هدفی نرسیدند و حتی اسرای آنها در معامله تبادل اسرا آزاد شدند و نه در میدان جنگ. جنگی که امروز اشغالگران به راه انداخته‌اند کاملا بیهوده است و نتایج آن ضد اسرائیل خواهد بود. مردم فلسطین مستحکم‌تر و بااراده‌تر از قبل از این جنگ خارج خواهند شد و اسرائیل ضعیف‌تر از قبل و درحالی که نگران آینده است از این جنگ بیرون می‌آید.

این مقام حزب‌الله تاکید کرد، ما اسرائیل را مطمئنا شکست خواهیم داد و می‌گوییم عجله نداشته باشید. برخی در این زمینه به ما می‌گویند که چرا جنگ (بزرگ) علیه اسرائیل را اکنون آغاز نمی‌کنید. ما به آنها می‌گوییم شما خودتان تاکنون چه کرده‌اید؟ آیا فقط به تماشا کردن اکتفا می‌کنید؟

معاون دبیر کل حزب‌الله در پایان تصریح کرد، ما در سنگر مقاومت در کنار غزه هستیم و آنچه را که برای رسیدن به پیروزی لازم باشد فراهم می‌کنیم. تهدیدهای آمریکا و اسرائیل ما را نمی‌ترساند و ما گوشمان را به افراد سست‌عنصر و کسانی که به دنبال مزاحمت و دلسرد کردن هستند نمی‌سپاریم. تاریخ ما پر از دستاوردها و پیروزی‌ها برای مقاومت بوده و مقاومت پیروز خواهد بود و این وعده خداست.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات