صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۷  ، 
کد خبر : ۳۶۳۰۴۵

دنیامالی: مجلس به کابینه پزشکیان رای بالا و قاطع می دهد

نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: ما باید شرایطی را فراهم کنیم که کابینه آقای پزشکیان از مجلس رای قاطع بگیرد و با یک رای بالا بتواند کار خود را آغاز کند.

احمد دنیا مالی روز شنبه افزود: مجلس بر تعامل با دولت تاکید دارد و همراه دولت برای پیشبرد امور و رفع مشکلات خواهد بود.

وی افزود: البته این تعامل یکسویه نیست و آقای پزشکیان هم بر همکاری دولت با مجلس در مسائل مختلف همواره تاکید داشته است و ما یک تعامل دوسویه را بین مجلس و دولت خواهیم داشت.

دنیا مالی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار نمایندگان با ایشان بر همکاری مجلس با دولت به ویژه در رای اعتماد به کابینه پیشنهادی تاکید داشتند.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس اظهار داشت: مقام معظم رهبری همواره بر همراهی مجلس با دولت در دوره‌های قبل نیز تاکید داشتند اما در این دوره تاکید ایشان بر همکاری با دولت بیش از دفعات قبل بود.

وی افزود: ما نیز در مجلس و در راستای عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب با دولت همکاری خواهیم کرد و سعی ما بر این خواهد بود تا در انجام و پیشبرد امور دولت را یاری دهیم.

به گزارش ایرنا، نکته هشتم و پایانی رهبر انقلاب در دیدار نمایندگان با ایشان در خصوص کار فوری و پیش روی مجلس یعنی رأی اعتماد به کابینه آقای پزشکیان بود.

ایشان تعیین هر چه زودتر کابینه بعد از انجام امور لازم را مفید و ضروری خواندند و گفتند: در این زمینه هم نمایندگان مجلس و هم رئیس‌جمهور منتخب و محترم، مسئولیت‌های سنگینی دارند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در خصوص ویژگی‌ها و معیارهای ضروری برای افرادی که وزیر و میدان‌دار اقتصاد، فرهنگ، سازندگی و تولید خواهند شد، گفتند: کسی را باید میدان‌دار کرد که امین، صادق، متدیّن و از بن دندان معتقد به جمهوری اسلامی باشد.

رهبر انقلاب اسلامی افزودند: ایمان یک شاخص مهم است، امید به آینده و نگاه مثبت به افق شاخص مهم دیگر است و به کسانی که نگاهشان به افق تاریک است و معتقدند نمی‌شود کاری کرد، نمی‌توان مسئولیت‌های مهم و کلیدی داد.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات