صبح صادق >>  مجازستان >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۰  ، 
کد خبر : ۳۶۷۲۵۹

نکته‌گرام

سیداحسان حسینی، خبرنگار اقتصادی: اوایل خرداد ۱۴۰۳ «اردوغان» مدعی شد روابط تجاری ترکیه با رژیم صهیونیستی را متوقف کرده است. آمار‌ها نشان می‌دهند، حجم مبادلات ترکیه با رژیم صهیونیستی صفر شده؛ اما به‌طور همزمان صادرات ترکیه به فلسطین رشد ۱۰ تا ۱۵ برابری داشته است. بنابراین، به نظر می‌رسد اردوغان با برچسب فلسطین همچنان به رژیم صهیونیستی کمک می‌کند.

حمید دهقانی، فعال فضای مجازی: اگر «بایدن» و «هریس»، در همراهی با رژیم اشغالگر قدس، شبیه «ترامپ» عمل کنند، انتخاب‌کننده آمریکایی، اصیل را انتخاب خواهد کرد و نه شبیه را...؛ مگر آنکه دموکرات‌ها از این فرصت کم بهره‌گیری و آتش جنگ را متوقف کنند.

مهدی محمدی، مشاور رئیس مجلس: «صحبت‌های وزیر خارجه آلمان در دفاع صریح از حملات رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان، نه تنها یک اعتراف، بلکه یک تغییر پارادایم است. یاد حرف مارشال برمن افتادم که در تجربه مدرنیته نوشته مدرنیته آشغال‌ها را از خیابان‌های کشور‌های غربی جمع کرد و در دل آدم‌ها ریخت!»

مهدی کشتدار، فعال رسانه: «شما صدای شهید سلیمانی را می‌شنوید در جایی که می‌گوید: این غلط است که تصور کنیم، چون در کشور خودمان مشکل داریم، نباید به فلسطین بپردازیم، توقع از جمهوری اسلامی پرداختن به مسئله فلسطین است، پرداختن به فلسطین دیکته ایدئولوژی ماست.»

داوود منظور، رئیس سابق سازمان برنامه و بودجه کشور: «نوح هراری مؤلف «کتاب انسان خردمند» که یک یهودی متعصب است، می‌گوید: اسرائیل درحال از هم پاشیده شدن است. نتانیاهو و همکارانش عمداً مشغول از هم گسستن مردم اسرائیل هستند. او منفورترین شخصیت در تاریخ اسرائیل است. نتانیاهو آخرین کسی است که می‌تواند اسرائیل را متحد کند.»

احمد نادری، نماینده مجلس: «در طول تاریخ آلمان پس از جنگ جهانی دوم، هیچ‌گاه سیاست خارجی این کشور این‌گونه اسیر تندرو‌های نوکر رژیم صهیونیستی نبوده است. خانم «باوربوک» بدون توجه به افکار عمومی کشورش، رسماً آلمان را به مستعمره صهیونیسم تبدیل کرده و بی‌توجه به کشتار زنان و دختران بی‌دفاع غزه، از سیاست خارجی زنانه دم می‌زند.»

بابک نگاهداری، فعال رسانه: «سناریو‌های ایران ترکیبی و تحیّرآور و بانکِ اهداف، بسیار هوشمندانه تنظیم شده است؛ دشمنِ صهیونیستی به شدت نگران آینده نزدیک و کوتاه‌مدت خود باشد.»

سپهر خلجی، فعال رسانه: «ضربه قوی حزب‌الله به «گولانی» در حیفا نشان داد برخلاف تصور رژیم، حزب‌الله معادلات میدانی را به‌گونه‌ای تغییر داده که علاوه‌بر معادله ضاحیه ـ حیفا به معادله جدید هر حمله به مناطق مسکونی حمله به مناطق نظامی این رژیم رسیده است. یقیناً روز‌های سخت‌تر اشغالگران در پیش است.»

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات