سیاسی >>  سیاسی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۲  ، 
شناسه خبر : ۳۶۲۸۹۳
فعال اصلاح‌طلب: ما می‌خواهیم کشور را اداره کنیم، پس باید آدم های عاقل که فهم این کارها را دارند را بیاوریم.

اظهارات یک فعال اصلاح طلب نشان می‌دهد که مساله فشار برخی اصلاح طلبان رادیکال برای حضور در کابینه دولت چهاردهم آنچنان بالاست که با مخالفت‌های جدی نیز در داخل این جریان مواجه شده است.

این فشار بگونه‌ای که طبق اظهارات برخی اصلاح طلبان، رادیکال ها این فشارها را چه بر اساس موفقیت و چه ناکامی یک پروژه تعریف کرده اند.

در این میان محمد نعیمی پور طی گفتگویی با اشاره به تلاش جدی برخی اصلاح طلبان برای ورود به دولت و قدرت اظهار داشت: این دوستان می گویند ما تلاش می کنیم که داخل دولت برویم و برنامه هایمان را دنبال کنیم و اگر نتوانستیم این فرصتی دوباره است که می توانیم در برابر رقیبمان داشته باشیم.

این فعال اصلاح طلب همچنین تاکید می‌کند: این افراد می گویند اگر توانستیم داخل دولت شویم که در داخل دولت کارهایمان را دنبال می کنیم و اگر نتوانستیم آن وقت می توانیم آن را تبدیل کنیم به ابزاری برای یک ستیزه گری علیه رقیبمان.

وی با تاکید بر اینکه این مساله حتما به نفع کشور نیست، گفت: فرض کنیم اگر یک کسی از مجموعه دوستان که حساسیت روی آن هست یا قابل اعتماد دانسته نمی شود، این ها باید داوطلبانه نزدیک نشوند به این کارها، به خاطر آقای پزشکیان و مشی ایشان.

نعیمی پور اما در ادامه از برنامه این رادیکال ها سخن به میان آورده و تاکید می کند که برخی از این افراد اصرار دارند که تحت هر شرایطی در دولت باشند و در صورتی که بخشی از کابینه آقای پزشکیان به دیل حضور این افراد رای نیاورد، این برای آنان خیلی خوب است چرا که می توانند که سیستم و رقیب فلان است.

وی در ادامه تصریح می کند: ما می خواهیم کشور را اداره کنیم، پس باید آدم های عاقل که فهم این کارها را دارند را بیاوریم. من محمد نعیمی پور که روی من حساسیت هست نباید داخل دولت بروم. باید یک کسی باشد که بتواند کار کند و روی آن حساسیت نباشد.