صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰  ، 
کد خبر : ۳۳۱۰۸۸

حضور وزیر جنگ اسرائیل در آمریکا برای سنگ اندازی در مسیر برجام

بنی گانتس وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در ادامه اقدامات این رژیم در راستای سنگ اندازی در مسیر برجام قصد سفر به آمریکا برای گفت وگو با لوید آستین وزیر دفاع و جیک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا را دارد.

به گزارش روزنامه جروزالم پست به نقل از وزارت جنگ رژیم صهیونیستی، گانتس در یک سفر فوری به آمریکا در روز چهارشنبه با آستین و سالیوان دیدار خواهد کرد.

به نوشته این روزنامه صهیونیستی، محور گفت وگوهای مقامات دو طرف در یک گفتمان راهبردی در مورد توافق ایران و امنیت و ثبات رژیم صهیونیستی در خاورمیانه خواهد بود.

از زمان آغاز مذاکرات وین جهت بازگرداندن آمریکا به برجام، رژیم صهیونیستی تمام تلاش خود را برای عدم پیشرفت این مذاکرات انجام داده است. تاکنون یوسی کوهن رئیس موساد که به تازگی از این سمت کنار رفته و مئیر بن شابات مشاور امنیت ملی رژیم صهیونیستی در جریان گفت وگو با مقامات آمریکایی در ماه گذشته به دنبال منصرف کردن واشنگتن برای بازگشت به برجام بودند.

 

گانتس همچنین در مورد طرح خود برای برقراری یک آتش بس طولانی مدت در نوار غزه و بازگشت اجساد صهیونیست ها از آنجا گفتگو خواهد کرد. وی در مورد تقویت سامانه دفاع هوایی گنبد آهنین که با شکست سنگینی در تقابل اخیر با موشک های حماس روبرو شد نیز رایزنی انجام می دهد.

به رغم اینکه رژیم صهیونیستی همواره حریم هوایی لبنان را نقض می کند و یک تهدید بالقوه برای این کشور به حساب می آید، گزارش روزنامه جروزالم پست نشان می دهد که گانتس در مورد افزایش تهاجم لبنان در مقابله با اسرائیل گفت‌وگو می کند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات