صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱  ، 
کد خبر : ۳۳۶۶۰۷
زنان پناهجوی اوکراینی:

ما را به اسرائیل آوردند تا برده جنسی شویم

شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی از گروهی از زنان پناهجوی اوکراینی گزارشی منتشر کرده که می‌گویند به محض ورود به سرزمین اشغالی، صهیونیست‌ها می‌خواستند از آن‌ها به عنوان برده جنسی استفاده کنند.
این زنان اوکراینی می‌گویند به محض ورود به فرودگاه «بن گوریون»، شهرک‌نشین‌های صهیونیست به فرودگاه آمده بودند تا آن‌ها ترغیب به ارائه خدمات جنسی کنند.
در این گزارش آمده است که طی روزهای اخیر، وزارت رفاه و واحد قاچاق انسان در وزارت دادگستری رژیم صهیونیستی گزارش‌های متعددی از تلاش برای وادار کردن پناهجویان زن اوکراینی به ارائه خدمات جنسی دریافت کرده است.
بر اساس این گزارش، افرادی به فرودگاه بن گوریون و هتل پانوراما فرستاده شده بودند تا زنان پناهجوی اوکراینی را وادار به مشارکت در اعمال غیراخلاقی کنند و آنطور که گزارش‌ها نشان می‌دهد طرح این درخواست‌های غیراخلاقی در فرودگاه بن گوریون آغاز نشده است.
حدود یکصد پناهجو از اوکراین در جریان مصاحبه خود در فرودگاه بن گوریون در مورد مردی با توصیفی مشابه گفتند که به آنها پیشنهاد پول داده بود تا به آنها کمک کند از منطقه جنگی در اوکراین فرار کنند و از مرز عبور کنند و به فلسطین اشغالی پرواز کنند. آنها در این خصوص گفتند، زمانی که به فلسطین اشغالی رسیدند، همان شخص ادعا کرد که برای بازگرداندن پول باید شروع به ارائه خدمات جنسی کنند.
مقام‌های رژیم صهیونیستی چند روز پیش گزارش کردند که تل‌آویو بیش از 6 هزار پناهجوی اوکراینی را پذیرش کرده است و طی روزهای آینده این تعداد به 15 هزار نفر افزایش می‌یابد.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات