صفحه نخست >>  عمومی >> ویژه ها
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷  ، 
کد خبر : ۳۳۶۸۷۵

توقیف کشتی خارجی با 220 هزار لیتر سوخت قاچاق در خلیج فارس توسط سپاه/ 11 خدمه در بازداشت هستند

بارزه با قاچاق به ویژه قاچاق سوخت از اولویت‌های مهم و مورد پیگیری مستمر دادگستری هرمزگان در جهت حمایت از رشد و شکوفایی اقتصاد کشور است

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان صبح امروز اظهار داشت: با هماهنگی مقام قضایی، نیروهای ناوتیپ ذوالفقار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از شناسایی یک فروند کشتی خارجی حامل سوخت قاچاق در آب های خلیج فارس، نسبت به توقیف آن اقدام کردند.
وی تصریح کرد: در بازرسی از این شناور بیش از 220 هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و ضبط شده است و 11 خدمه خارجی آن نیز پس از دستگیری، جهت تکمیل روند تحقیقات و سیر مراحل قانونی در بازداشت به سر می برند.
قهرمانی در ادامه افزود: یک فروند لنج ایرانی حامل 20 هزار لیتر گازوئیل قاچاق نیز که قصد سوخت رسانی به این کشتی خارجی را داشته است، توسط تفنگداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آبهای سرزمینی کشورمان توقیف شده است که در نتیجه این عملیات نیز 3خدمه این شناور بازداشت شده‌اند.
رییس کل دادگستری هرمزکان خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق به ویژه قاچاق سوخت از اولویت‌های مهم و مورد پیگیری مستمر دادگستری هرمزگان در جهت حمایت از رشد و شکوفایی اقتصاد کشور است و این مهم با تشکیل قرارگاه عملیاتی مقابله با قاچاق سوخت و از طریق کارآمدسازی نظارت‌ها و تشدید برخورد با متخلفین پیگیری می شود.
قهرمانی تأکید کرد: اقدامات مجرمانه قاچاقچیان سوخت که در هماهنگی با بیگانگان به تاراج سرمایه‌های ملی مبادرت می‌کنند از زیر چتر اطلاعاتی دستگاه قضایی و ضابطین مخفی نخواهد ماند و مجازات مرتکبان چنین جرائمی قاطع و بدون اغماض خواهد بود.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات