صفحه نخست >>  عمومی >> پرسمان
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۶:۰۲  ، 
کد خبر : ۳۳۸۹۶۸

آیا رژیم صهیونیستی در مدیریت فرودگاه‌های افغانستان نقش دارد؟

مدیرعامل شرکت صهیونیستی AR Challenges در مصاحبه با یک رسانه این رژیم به‌طور رسمی فاش می‌کند تکنسین‌های صهیونیست شرکت به‌واسطه همکاری با شرکت اماراتی GAAC به‌طور مستقیم در مدیریت فرودگاه‌های افغانستان و انجام امورات کنترل و غربالگری در فرودگاه‌های کابل، هرات، قندهار و مزار شریف مشارکت دارند.
خطوط هوایی رژیم صهیونیستی مدتی پیش از تدارک خود برای برنامه ریزی باز کردن و گسترش مسیرهای پروازی خود به نقاط مختلف آسیا خبر داده بود. پس از آنکه عربستان اعلام کرد، اجازه دسترسی نامحدود به حریم هوایی خود را می‌دهد، خطوط هوایی رژیم صهیونیستی نیز از برنامه ریزی خود برای توسعه مسیرهای خود به هند و سایر مقاصد آسیایی خبر داد.
این اقدام در حالی است که پیشتر هواپیماهای خطوط هوایی رژیم صهیونیستی تنها می‌توانستند بر فراز خاک عربستان به سمت امارات و بحرین پرواز کنند. شاید بتوان گفت اقدام صهیونیستها پای آنها را برای مداخله در دیگر کشورهای آسیایی باز کرده است؛ چه اینکه منابع صهیونیستی فاش کردند یک شرکت این رژیم توانسته است در راستای عادی سازی روابط با امارات و در تعامل با این کشور، مسئولیت مدیریت فرودگاه های افغانستان را در کنترل خود بگیرد؛ موضوعی که می تواند منافع ملی ایران و همسایگان افغانستان را به مخاطره بیندازد.
گزارش های منتشر شده در رژیم صهیونیستی نشان می دهند شرکت اماراتی GAAC مسئولیت مدیریت فرودگاه های افغانستان را به شرکت امنیتی AR Challenges رژیم صهیونیستی واگذار کرده است.
مشارکت رژیم صهیونیستی در مدیریت فرودگاه های افغانستان به کمک امارات، ارزش راهبردی برای ارتش رژیم صهیونیستی، موساد و سایر ساختارهای جاسوسی و اطلاعاتی این رزیم دارد
طبق گزارش منتشر شده در حساب کاربری آلوف بن سردبیر روزنامه هاآرتص، «رفی سلا» مدیرعامل شرکت امنیتی AR Challenges در مصاحبه با این روزنامه صهیونیستی مطالب بسیار مهمی در زمینه مشارکت و همکاری رژیم صهیونیستی با امارات در مدیریت فرودگاه های افغانستان مطرح کرد.
سلا در این مصاحبه گفت: شرکت امنیتی AR Challenges از دو سال قبل همکاری نزدیکی را با شرکت های مختلف بحرین امارات، مراکش و سودان آغاز کرده و جدی ترین همکاری با هلدینک G42  اماراتی است. این شرکت مشاور و همکار اصلی G42 امارات است و همه قراردادهای این هلدینگ به صورت مشارکتی دنبال می شود.
مدیرعامل شرکت صهیونیستی AR Challenges در مصاحبه خود به طور رسمی فاش می کند «تکنسین های صهیونیست شرکت به واسطه همکاری با GAAC در حال حاضر به طور مستقیم در مدیریت فرودگاه های افغانستان و انجام امورات کنترل و غربالگری در فرودگاه های کابل، هرات، قندهار و مزارشریف مشارکت دارند».
این همکاری در حالی است که شرکت امنیتی AR Challenges Ltd یکی از شرکت های پیشرو و راهبردی در تأمین فناوری‌های پیشرفته‌ محافظت از حریم هوایی، دریایی و زمینی در برابر حملات تروریستی برای تأمین منافع امنیتی سیاسی و اقتصادی رژیم صهیونیستی به شمار می رود
رفی سلا در این مصاحبه عنوان کرد، مشارکت رژیم صهیونیستی در مدیریت فرودگاه های افغانستان به کمک امارات، ارزش راهبردی برای ارتش رژیم صهیونیستی، موساد و سایر ساختارهای جاسوسی و اطلاعاتی این رزیم دارد .
این همکاری در حالی است که شرکت امنیتی AR Challenges Ltd یکی از شرکت های پیشرو و راهبردی در تأمین فناوری‌های پیشرفته‌ محافظت از حریم هوایی، دریایی و زمینی در برابر حملات تروریستی برای تأمین منافع امنیتی سیاسی و اقتصادی رژیم صهیونیستی به شمار می رود. همچنین شرکت GAAC علاوه بر شرکت های Smart Nation ، AIS ، Longport  و Afroport زیرمجموعه هلدینگ G42 متعلق به خانواده حاکم ابوظبی است.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات