صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۵  ، 
کد خبر : ۳۳۹۱۰۴

اعتراف رسانه‌های عبری به نفوذ موشک‌های مقاومت در عمق اسرائیل؛ خبری از کارایی گنبد آهنین نیست

پایگاه عبری زبان یا نت وابسته به روزنامه یدیعوت احارانوت با انتشار ویدیو و تصاویری از لحظه اصابت موشک مقاومت به عسقلان نوشت، در اولین تهاجم به عسقلان موشک‌ها به داخل شهر سقوط کرده و شماری از خودروها را تخریب کردند.
به نوشته این رسانه عبری زبان، یک فروند موشک به داخل یک خیابان سقوط کرده و شماری از خودروهای پارک شده در آن را تخریب کرد اما می‌توانست وضعیت از این هم بدتر باشد.
یکی از شاهدان در این رابطه گفت: صدای مهیبی به گوش رسید بعد از چند دقیقه به بیرون از پناهگاه آمدیم و دیدم که دود ازخودروی من به هوا بر می‌خیزد.
پایگاه عبری زبان نیوز وان نیز در گزارشی در این رابطه نوشت: ساعت از 18 گذشته بود که جنبش جهاد اسلامی اقدام به شلیک مجموعه‌ای از موشک‌ها به سوی مناطق اسرائیلی کرد این بار هدف این موشک‌ها تل‌آویو، ریشون لیتسیون، بات یام، حولون، عسقلان و ناتیوت بود.
از سوی دیگر شبکه‌های مجازی اسرائیلی مملو از تصاویری جولان موشک‌های مقاومت در آسمان تل‌آویو و چند شهر دیگر فلسطین اشغالی است، این در حالی است که درگیری جدید نیز ناکارآمدی سامانه گرانقیمت گنبد آهنین را برای مقابله با موشک‌های نه چندان گرانقیمت مقاومت ثابت کرد.
رسانه‌های عبری زبان همچنین از وقوع آتش سوزی در شهرک مهاجر پذیر کیسوویم در اطراف نوار غزه بر اثر سقوط گلوله های خمپاره هم سخن می‌گویند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات