صفحه نخست >>  عمومی >> ویژه ها
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲  ، 
کد خبر : ۳۴۲۵۸۶

حضور مردمی و اتمام فتنه/ بوی شکست دشمن می‌رسد

امسال هم همچون سال 1388 و همانند عادت دشمنانه، دشمن ایران اسلامی فتنه‌ای برنامه‌ریزی‌شده با اسم رمزی به نام «زن، زندگی، آزادی» را آغاز کرد؛ رمزی که به بهانه حجاب و آزادی به اقتصاد، سیاست و براندازی و تجزیه رسید
پایگاه بصیرت / گروه سیاسی/ ملیحه زرین‌پور
https://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/breadcrump.gifhttps://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/breadcrump.gif سال‌های سال است که دشمن اسلام و انقلاب ایران به هر بهانه‌ای چنگ می‌اندازد تا دشمنی خود را ثابت کند و آرامش و آسایش مردم انقلابی ایران را بر هم بزند؛ از اعمال انواع تحریم‌ها برای ایجاد مشقات و کمبودها گرفته تا ترور شخصیت‌های علمی، نظامی و سیاسی و فتنه‌های برنامه‌ریزی‌شده برای آشوب‌های خیابانی.

* تکرار فتنه ۸۸ به شکلی دیگر
* امسال هم همچون سال 1388 و همانند عادت دشمنانه، دشمن ایران اسلامی فتنه‌ای برنامه‌ریزی‌شده با اسم رمزی به نام «زن، زندگی، آزادی» را آغاز کرد؛ رمزی که به بهانه حجاب و آزادی به اقتصاد، سیاست و براندازی و تجزیه رسید تا دشمن لبخند به لب بنشاند و بادی به غبغب بندازد که عجب موفقیتی! آن هم به دست نسلی که نه انقلاب را دیده و نه حس کرده بود؛ اما حضور مردمی دقیقاً در بدترین شرایط و اوضاع همانند حماسه ماندگار نهم دی‌ماه، آبی بر آتش دشمن ریخت.

* انقلاب سوم نقش بسته بر تاریخ
* حماسه ماندگار نهم دی‌ماه در سال ۹۰ رسماً وارد تقویم و در مناسبت‌های سالانه «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» نام نهاده شد؛ حماسه‌ای که یک دهه از عمرش می‌گذرد، اما در تاریخ شفاهی و مکتوب این سرزمین نقش بست و حالا هر سال مردم کشورمان با برگزاری تجمعات و راهپیمایی، این حماسه ماندگار را ارج می‌نهند.
به تعبیر بزرگان، نهم دی که با رمز ماندگار «ولایتمداری، بصیرت و استقامت» شکل گرفت، «انقلاب سوم در ایران» است. 

* از اعتراض تا فتنه
* سال 1388 بود و انتخابات ریاست‌جمهوری با حضور پرشور مردمی پای صندوق‌های رأی برگزار شد؛ اما کاندیداهای جامانده از این موفقیت مردمی، ناکامی‌شان را برنتابیدند و دست به اعتراض زدند؛اعتراضاتی که دشمن آن را مغتنم شمرد و برنامه‌ریزی‌های شومی برایش تدارک دید.

* موفقیت انتخاباتی مردمی و آشوب‌های خیابانی
* به دنبال اعتراض کاندیداها به انتخابات خردادماه، آشوب‌های خیابانی در تهران و دیگر نقاط کشور شکل گرفت. با وجود حضور بی‌نظیر مردم در پای صندوق‌های رأی، اعتراضات گسترده‌ای که به فتنه و آشوب خیابانی منجر شده بود، این فرصت را از کشور و نظام سلب کرد که بتوانند در مجامع بین‌المللی از این حمایت بی‌چون و چرای مردم از کشور و نظام سود ببرند، حتی در بسیاری از موارد این فرصت تبدیل به تهدید شده بود.

* توهین به مقدسات و لبریز شدن صبر ملت
* این اعتراضات چند ماهی طول کشید و در بسیاری از موارد  به خشونت و خرابکاری رسید و همین مسئله نشان می‌داد دیگر نباید در مقابل چنین موضوعاتی کوتاه آمد؛ چراکه اعتراض تبدیل به فتنه و آشوب‌های خیابانی شد و عده‌ای که قطعا از عوامل دشمن بودند، با سوءاستفاده از شرایط، به جان و مال مردم هم تعرض کردند. از طرفی، حضور متفاوت این طیف در راهپیمایی ۱۳آبان که با سردادن شعار‌های انحرافی و توهین به مقدسات انقلابی ایرانیان همراه شده بود، برخورد با این رویه را الزامی می‌کرد. تا اینجای ماجرا که برخورد با آنها الزام‌آور بود؛ اما فتنه‌گران کوتاه نیامدند و در عاشورای حسینی همان سال، در۱۶آذر به مقدسات ایرانی مسلمان توهین و صبر ملت را لبریز کردند.

* حضور در صحنه
* این موضوع باعث حضور مردمی و خیره‌کننده از طیف‌ها، رنگ‌ها و اقشار مختلف و سیاسیون شد تا با برپایی حماسه ۹دی، جلوی چنین اقدامات و حرکت‌های ساختارشکنانه‌ای بایستند و اعلام کنند که مردم ایران اسلامی فارغ از دسته‌بندی‌های سیاسی، قومی و مذهبی، همه یک ملت و در کنار هم هستند و تلاش دشمن برای فتنه، تفرقه، تجزیه و آشوب راه به جایی نخواهد برد.

* دشمن دست از دشمنی برنمی‌دارد 
* ملت ایران می‌دانند که دشمنی دشمن، نه برای نجات نسل بشر که ادعای آن را دارد؛ چراکه خود اولین ناقض حقوق بشر در دنیاست و از کشتار کودکان تا دیگر مردم بی‌دفاع، بی‌پناه، ظلم و استبداد و چپاول اموالشان ابایی ندارد و اینکه این گرگ‌درنده که لباس میش برسر کرده و مظلومانه و مهربانانه ادعای حمایت می‌کند، دروغ و سرابی بیش نیست؛ چراکه اگر بخواهد دست از دشمنی بردارد، باید اموال بلوکه ایران را با سودش پس دهد، دست از تحریم بردارد، نیروهایش را از اطراف ایران تخلیه کند و هزار ضرر و زیان دیگر را که به بهانه دشمنی با ایران جلویش را گرفته، به جان بخرد اما چنین چیزی امکان‌پذیر نیست.

* آن روی سکه دشمنی‌ها
* پس نه برای کمک به مردم ایران و به بهای برداشتن حجاب، بلکه برای آنکه بتواند ذات دشمن‌خویی و گرگ‌صفتی‌اش را ادامه دهد، کوتاه نمی‌نشیند و به دشمنی ادامه می‌دهد و برنامه‌ریزی می‌کند که چطور آرامش و آسایش مردم ایران را برهم بزند و دانشمندان، دانشجویان و نخبگان ایرانی را دلسرد و جذب کشورش کند؛ چراکه خود چیزی در چنته ندارد و به این نیروی خلاق محتاج است و نمی‌خواهد ایران اسلامی آباد شود و لازم است جلوی پیشرفت‌های علمی و فناوری‌اش را مسدود کند‌.
اما همانند حماسه  نهم‌ دی، باز هم همین آشوب و فتنه با همراهی و حضور مردم خنثی می‌شود تا بار دیگر دشمن شاهد باشد که چطور نقشه‌های شومش برای خانه‌خرابی ملتی مقتدر و اصیل، مسلمان و ایرانی به شکست می‌انجامد.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات