صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۹  ، 
کد خبر : ۳۴۲۸۸۴

معاون رئیس جمهور: دولت دنبال بهبود وضعیت اقتصادی است

سیدمحمد حسینی معاون امور مجلس رئیس جمهور صبح امروز در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در مصلی بزرگ امام علی (ع) کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی اظهار داشت: وقایع سال 88 را باید برای نسل جوان جامعه بازگو کرد چرا که همانند ماه‌های اخیر دشمن با تمام امکانات خود برای دشمنی با نظام اسلامی وارد میدان شد.

معاون رئیس جمهور: دولت دنبال بهبود وضعیت اقتصادی است/ خدمت به مردم ‌متوقف نخواهد شد

وی با بیان اینکه مردم ما در 9 دی سال 88 با حضور حماسی خود به صحنه آمدند و 9 دی پایانی بر فتنه هشت ماهه بود، گفت: این ماه‌های اخیر نیز دشمن به بهانه فوت یک خانم وارد فتنه شد اما باز هم با حضور مردم در صحنه شکست خورد.

معاون امور مجلس رئیس جمهور با اشاره به اینکه دشمن در دوران مختلف در صدد بود که ایران اسلامی را مانند بسیاری از کشورهای دنیا زیر سلطه خود بیاورد، افزود: ایران به دلیل باورها و اعتقادات دینی مردم هیچ‌وقت مستعمره استکبار نخواهد شد و از استقلال خود حفاظت می‌کند.

وی با بیان اینکه مردم ایران از استکبار تبعیت نخواهند کرد و در مقابل زورگویان و سلطه‌گران ایستاده‌اند، ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران امروز به دنیا صادر شده و در جای جای دنیا مردم جهان از انقلاب اسلامی ایران الگو می‌گیرند.

حسینی با اشاره به اینکه خون شهدا ثمر داده و دشمن از صدور انقلاب اسلامی ایران به‌شدت عصبانی است، بیان کرد: در جنگ تحمیلی نیز رزمندگان اسلام با افتخار مقابل دشمنی همه جانبه دشمن بعثی که از طرف استکبار حمایت می‌شد، ایستادند و سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی در آن جنگ فرماندهی داشت.

وی با بیان اینکه دشمن امروز به‌دنبال ناامید کردن مردم است و به همین جهت هر روز تحریم‌ها را افزایش می‌دهد تا فشار اقتصادی بیشتری بر مردم تحمیل شود، ادامه داد: تبیین فتنه 88 و اهانت فتنه‌گران به روز عاشورا و مقدسات مردم می‌تواند چهره واقعی فتنه‌گران را آشکار کند.

معاون امور مجلس رئیس جمهور با اشاره به اینکه دشمن به بهانه خونخواهی یک خانم می‌خواست تفرقه افکنی کند و ادعای دفاع از حقوق زنان سر داد در حالی‌که خودشان بیشترین زورگویی‌ها و اهانت‌ها را به زنان دارند، گفت: نگاه اسلام به زن یک نگاه ویژه بوده و زنان مسلمان الگوند.

وی با بیان اینکه تبیین وقایع اخیر در کشور رسالت همه نخبگان است، افزود: پاییز 1401 در تاریخ کشور ثبت شد و متاسفانه در این روزها تعدادی از هموطنان‌مان مظلومانه به شهادت رسیدند.

حسینی با اشاره به اینکه سلبریتی‌های کاخ نشین از خارج از کشور ادعای دفاع از مردم ایران را می‌کنند و از هر ابزاری برای کشتن جوانان کشور استفاده کردند، گفت: دشمنان در حرم حضرت شاهچراغ (ع) سه دانش‌آموز را مظلومانه به شهادت رساندند.

وی با بیان اینکه متاسفانه در اغتشاشات اخیر بعضی‌ها در کشور روزه سکوت گرفتند و دشمن به خیال باطل فکر می‌کرد مردم در این فتنه‌گری، اغتشاشگران را حمایت می‌کنند، گفت: دولت تمام تلاش خود را گذاشته تا در خدمت به مردم باشد و در این مسیر از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کند.

معاون امور مجلس رئیس جمهور با اشاره به اینکه دولت به‌دنبال بهبود وضعیت اقتصادی مردم بوده و دشمن از این موضوع نگران است و سعی می‌کند حرکت دولت را متوقف کند، بیان کرد: متاسفانه سرمایه اجتماعی کشور از دولت قبل آسیب دید و ما نباید بگذاریم که اطمینان مردم از دولت گرفته شود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه فروش نفت کشور در حال انجام است و دولت خدمت به مردم را متوقف نخواهد کرد، گفت: کشور در مسیر پیشرفت خود متوقف نمی‌شود و شاهد بودیم چگونه موشک بالستیک نقطه‌زن به دست جوانان ایرانی ساخته شد اما دشمن با راه‌اندازی جنگ رسانه‌ای و روانی در صدد است نظام اسلامی را ناکارآمد جلوه دهد.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات