صفحه نخست >>  عمومی >> یادداشت کوتاه
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷  ، 
کد خبر : ۳۴۳۷۴۷

دردسرهای رابطه با یک رژیم منفور!

بررسی اتفاقات و نظرسنجی‌ها، نشان از مخالفت ملتهای عربی با برقراری هرگونه عادی‌سازی رابطه با تل‌آویو است.
پایگاه بصیرت / گروه بین‌الملل

https://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/breadcrump.gifhttps://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/breadcrump.gif بررسی اتفاقات و نظرسنجی‌ها، نشان از مخالفت ملتهای عربی با برقراری هرگونه عادی‌سازی رابطه با تل‌آویو است.

* اندیشکده «واشنگتن برای سیاست خاور نزدیک» اعلام کرد که در نظرسنجی سال ۲۰۲۲ نشان می‌دهد که میزان حمایت مردمی در کشورهای عربی از توافق سازش در مقایسه با سال گذشته یعنی سال ۲۰۲۱ کاهش چشمگیری داشته است.

* نظرسنجی arab barometer نشان می‌دهد، در اردن ۹۷ درصد، در لیبی ۹۳ درصد، در تونس ۹۲ درصد، در الجزایر ۹۱ درصد، در مغرب ۹۱ درصد و در لبنان ۸۰ درصد مردم با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی مخالف هستند. علاوه بر افکار عمومی، ورزشکاران عرب هم در حمایت از فلسطین، نمایندگان رژیم را تحریم می‌کنند.

* در سال‌های اخیر احمد توبه الجزایری، فتحی نورین الجزایری، محمد عبدالرسول سودانی، عبدالرحمن عمادی الجزایری، میساء العباسی تونسی، علی الکنانی عراقی، یوسف العبود لبنانی، صبرینه لطراش الجزایری، جودی فهمی سعودی، محمد الکویسح لیبیایی، محمد ابوتریکه مصری، عبدالله العنجری کویتی و رأفت السرادیح اردنی و … حاضر به رقابت با صهیونیست‌ها نشدند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات