صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸  ، 
کد خبر : ۳۴۴۷۶۵

سرلشکر باقری: امروز ۱۳ هزار خانه تحویل کارکنان نیروهای مسلح می‌شود

سرلشکر محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح در مراسم افتتاح و تحویل‌دهی واحدهای مسکونی ساخته شده نیروهای مسلح اظهار داشت: امروز به حمدالله بیش از 10 هزار واحد مسکونی ساخته شده تحویل همکاران و همرزمان عزیزمان در نیروهای مسلح می‌شود که این بخشی از نهضت ساخت مسکن در نیروهای مسلح است که با سرعت خوبی در حال پیشرفت است.

سرلشکر باقری: امروز 13 هزار خانه تحویل کارکنان نیروهای مسلح می‌شود

وی افزود: امیدواریم مسئله مسکن که یکی از موضوعات اصلی زندگی هر خانواده از جمله همرزمان ما در نیروهای مسلح است با روند مطلوبی که آغاز شده است به خوبی پیش رود و به ثمر بنشیند تا در  سایه آرامش ماموریت‌ها و مسئولیت‌ها به نحو مطلوبی انجام شود.

سرلشکر باقری بیان کرد: طبق تفاهم نامه‌ای که میان نیروهای مسلح و دولت امضا شده است، تعداد 500 هزار واحد مسکونی از مجموعه طرح ملی مسکن جهت ارائه مسکن شخصی کارکنان نیروهای مسلح تدبیر شده که برای رسیدن به این عدد بزرگ در طول مدتی که تعهد شده است طبیعتا باید روند کار با صنعتی‌سازی ساختمان پیش می‌رفت و به حمدلله وزارت دفاع در این رابطه پیشگام شد و ساخت یک پروژه مسکن صنعتی را آغاز کرده و به سرعت خاتمه داد و بعد دو شرکت داخلی وارد کار شدند و 3 مجموعه مسکونی نیز به طور همزمان با سرعت بالایی ساخته شدند.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: پروژه‌ای که امروز در شهر تهران مورد بهره‌برداری قرار گرفته است، مجموعه 8 طبقه‌ای است که در مدت 130 روز به مرحله بهره‌برداری رسیده است و از جهات مختلف به ویژه هزینه و استحکام در برابر زلزله قابل توجه است و این پروژه نمونه‌ای شد برای اینکه بتوانیم این پروژه را با سرعت بالا در سراسر کشور توسعه دهیم.

وی گفت: نیروهای مسلح در حوزه صنعتی‌سازی ساخت و ساز ساختمان پیشگام خواهند بود و تلاش می‌کنیم تا در مدت قابل قبولی واحدهای متعهد شده را بسازیم.

سردار باقری گفت: در حال حاضر حدود 199 هزار واحد مسکونی برای کارکنان نیروهای مسلح در مراحل مختلف، آغاز ساخت تا بهره برداری است و امروز نیز مراسم کلنگ‌زنی 31 هزار واحد مسکونی نیز انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز 13 هزار واحد تحویل کارکنان نیروهای مسلح می‌شود، گفت: این گام نخست ما در این عرصه محسوب می‌شود و همچنین مسکن سازمانی نیز برای همرزمان ما در نقاط مرزی در حال ساخت است.

 

منبع: تسنیم

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات